Mer nytt till lillan!
Jag har väldigt svårt att motstå när jag hittar något fint till Vilda! I torsdags hittade jag detta och jag kunde ju inte låta bli och köpa det! 
 
Bäddsett, två tröjor och två byxor!
 
och såhär blev det! :)
 
#1 - Linnéa

Jaaa, Grundsund är verkligen mitt smultronställe, så fint - framförallt på sommaren 🤗

Så söta grejer. Är vilda nån släkting, du skriver så mycket om henne :)

#2 - Alice

Åh så fina saker 😍 jag älskar verkligen hennes tapet!!

#3 - Sofia Werlin: mammalivet & hälsolivet

Åh så fina saker 😍

#4 - Ida Lindborg ♡

Så fint!:D

#5 - Angelix

Men vad fina kläder!

#6 - Linda

Nämen gud så mycket fint!

#7 - Lovisa Magnusson

Åh så mysigt och fint!!

#8 - Jessica Högberg

Så fin sängen blev!

#9 - Days By Johanna

Så fint. Det är så kul och köpa till de små :)

#10 - Mathilda

Åh, så myyyys!

#11 - my

Så gulligt :D

#12 - Tilda Barkselius

Åh så fina saker!!

#13 - Tuva Björnwall

ååh så fina saker!!

#14 - snyggafilippa.blogg.se

Nej men åh vad söta kläder!!

#15 - Emma

ååh så gulligt!

#16 - Alice

hoppas du haft en bra dag 😘

sv: på helgerna/lediga dagar går vi upp varannan dag! men på veckorna går jag alltid upp eftersom Linus jobbar, och han åker iväg till jobbet innan vi vaknat 😀

#17 - Alice

Åh, så fint till henne! ^^<3

#18 - Gabriella

Såå fint!!

#19 - Sandie

Jättefint ju!

#20 - Fanny

åå så gulligt!!!

#21 - Linnéa

Hihi ok, ni har sååå himla fina grejer till henne <3

Åh tackar, jag kommer garanterat att använda min nya väska många gånger... en väska för mycket kan man ju aldrig ha *hihi*

#22 - N

Fina saker :D

#23 - Angelix

Hej! Jag gillar din blogg och har nominerat dig till Liebster award i min blogg, kolla gärna in det. Hoppas du svarar på frågorna. Jag har länkat till din blogg i mitt inlägg! <3

#24 - Erika

Åh, så fint :)

#25 - Amanda

Så himla fina grejer!! :D

#26 - Linnéa

Ja men jag gillar verkligen den låten, hans röst är härlig med <3

#27 - Pauline Hurtig

vad fint!

#28 - Denise

Alltid svårt att hålla i plånboken när man ser söta klädesplagg.. :)

#29 - Linnéa

Hihi, ja min lilla härliga hörna - en sån skulle man även haft på jobbet <3

#30 - Amanda

Så fint!

#31 - Celine

Så himla fint!

#32 - Sara

Såå himla fint, och så roligt att ni flyttat in i huset 😀