1 månad kvar

En månad kvar tills man blir 23 åring då! Det som står överst på min önskelista är

presentkort

. Det kanske inte alltid är det roligaste att ge men det är så roligt och bra att få det. Jag önskar mig bland annat presentkort på Mio och hos min frisör. På Mio vill jag köpa att matsalsbord som vi ska ha i vardagsrummet. Just nu har vi ett annat bord där som vi hade hemma hos Niklas och det passar inte riktigt ihop med resten av huset så därför vill jag ha ett nytt.

Sen behöver jag verkligen fixa i ordning mitt hår. Just klippningen brukar Niklas låtsassyrra ordna men min utväxt är hemsk och jag skulle vilja ljusa upp det lite nu till sommaren så därför skulle ett presentkort hos min frisör vara perfekt. 

#1 - Bella

Håller med, älskar presentkort! När jag var liten var det typ mardrömmen att få, haha, men numera tycker jag om det. Detsamma med pengar. Det är så smidigt och man kan använda det till vad man behöver som allra mest.

#2 - Erika

Presentkort är verkligen toppen :)

#3 - Days by Johanna

Kul med nytt matsalsbord :) Hoppas du får presentkort på mio :)

#4 - Katta

Presentkort är så roliga att få :)

#5 - elin

Sv: tycker jag absoluta att du ska göra ,presentkort är alltid kul att få och ge!

#6 - NICOLE

Håller med om att presentkort är såå kul att få :D

#7 - MALIN

Spännande :) Alltid kul att fylla år! Kram

#8 - Tuva Björnwall

Presentkort är ju den perfekta presenten :D <3

#9 - Carolina

Inga dåliga presenter. Förstår helt vad du menar med matbordet. Vi har fått ett matbord + stolar utan Niclas pappa, men det passar inte riktigt in i lägenheten. Så vi kommer att ha dem tills att vi börjat fått i ordning på allting & då kan man unna sig lite nytt! :)

Sv; tack ska du ha :D
Jo tack, det fick jag och det hoppas jag också att du fick :)

#10 - Alice

Jag måste också fixa håret!!! Mitt är verkligen katastrof just nu 😳

#11 - Alice

Presentkort är ju en himla bra present tycker jag, hoppas du får det! ^^ Kram!

#12 - Josefine

Är ju egentligen supersmart att önska sig presentkort! :D Födelsedag tycker jag ändå det kan vara lite okej att köpa sådant på, däremot julafton ska man nästan ha något att packa upp ;)