Barnskor

Jag har börjat gilla HM mer och mer. När jag var inne på deras hemsida för att kolla in lite vår och sommarkläder tiill lillan så hittade jag en hel del snygga skor som jag gärna skulle vilja fylla hennes garderob med.

Är det någon av mina läsare som har HM:s skor hemma?

Här är mina favoriter! 

#1 - eva

väntar du barn?!:D <3

#2 - Bella

Jag har tyvärr inga av H&M's skor, men dom är riktigt snygga! Jag tycker att H&M's accessoarer brukar hålla bra kvalitet, så skorna bör ju göra detsamma tycker man.

#3 - Linnéa

Hihi, sååå söta skor <3
Jag har faktiskt köpt 2 par sneakers & 1 par loafers den senaste tiden - på H&M :)

#4 - Gabriella

Såå gulliga!!

#5 - elin

Sv: Ja men visst är den god? Älskar den! Ja men visst blir man , åh hoppas det gått över nu finaste Emelie<3

#6 - MALIN

Älskar H&M! Dom har jättefina kläder! Kram

#7 - Heléna

Så söta skor!!! Har tyvärr ingen erfarenhet från dem :( Kram <3

#8 - J

Söta!!

#9 - Kattis

Jättesöta skor! Jag har ett par sandaler från H&M och enda reflektionen är att jag upplever dem vara lite små i storlek men jag har ingen erfarenhet av barnskor.

#10 - Dixi Wonderland

Jag har inte handlat på H&M på flera år. Gillar inte alls hur företaget vägrar ta ansvar och hur de behandlar sömmerskorna. Angående kvaliten på deras skor har jag tyvärr ingen bra erfarenhet. Mina har gått sönder väldigt fort men det har kanske blivit bättre nu :)

#11 - Alice

vi har ett par sneakers från HM till Cornelia, dom är kanonbra! dom är dock väldigt stora i stl ☺

#12 - Johanna Utterberg

Så söta skor! :) Handlar ofta skor på H&M och är alltid nöjd!

#13 - Hanna

åh så mycket fint, ja ska bli att handla saker sen så fort man vet könet hhe !

#14 - Erika

Så många fina skor :) Vet dock inget om kvalitén.

#15 - Josse

Åh så fina!

#16 - Josefine

Så härliga färger det var på dem! :)

#17 - Matilda Berlin

Nope, men dom var verkligen jättefina =)

#18 - Erika

Alla var ju jättefina! Tror de allihop kommer passa jättebra :D

#19 - NICOLE

Du får känna på kvalitén på dem så de tål lek och allt :D

#20 - Tilda Barkselius

Men så fina!

#21 - Sarah

tack ska du ha

#22 - Fanny

åh gillade båda dem helrosa. Dem borde du klicka hem till henne!!

#23 - Days by Johanna

Så fina skor. Min kollega köpte ett par skor där och hon är nöjd med dem

#24 - Petra Olsson

Så söta barnskor ⭐kramis

#25 - Carolina Thoor

Aldrig köpt skor till mig själv eller till någon annan därifrån, mer än tofflor. Men dem har säkert hur fina och bra kvalité som helst! :D

Sv; ja, så gott!
Tråkigt att höra att ni båda var dåliga under er lediga helg tillsammans :/ aldrig kul..

#26 - LIL' BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?

Åh, finns så himla många fina barnskor! :D Önskar jag hade mindre skostorlek ibland, haha

#27 - Tilda

Åh vad söta! <3

#28 - Josefine

Sv: Ja, det är egentligen något du och jag borde göra :*

#29 - Anita

Fina :D

#30 - Pink Unicorn Metalhead

Tack så mkt fina du :)
jag köpte två par nu när jag var i Sverige senast :)

#31 - Emelie

Så gulliga!