Bloggtid och en kopp kaffe
Godmorgon på er finisar!
Hoppas att er onsdag har börjat på bästa sätt. Jag har precis ätit upp dagens frukost och sitter nu med en kopp kaffe och ägna mig lite bloggtid. Jag har varit och lämnat Vilda på dagis, slängt in Niklas jobbjacka i tvättmaskinen samt ätit min frulle. Idag börjar jag jobbet vid 12:30 och jobbar till 21:30 om jag inte minns fel. Innan jag börjar jobbet ska jag laga lite mat som jag kan ha med mig på jobbet samt som Niklas kan äta när han kommer hem. Funderar på om det blir kasslergryta idag. 
 
Annars har dagen inte speciellt mycket att bjuda på. Efter jobbet blir det att ta det lugnt och egentligen blir det lugnt resten av veckan. På fredag ska jag äntligen träffa Tina och på kvällen ska jag och Niklas ut och äta. Båda han och jag jobbar denna helgen så vi får passa på att ta en mysig middag på fredagen och ladda batterierna. 
 
Vildas snygga outfit idag! 
 
#1 - Netti Starby

Så himla söt Vilda är och ha en fin dag! <3 Kramis

#2 - Pink Unicorn Metalhead

Tack det hade jag :)
Aaaw söta dagens outfit bilder :D

#3 - elin

Sv: Ja det finns verkligen sådana dagar och så har dom senaste dagarna varit för mig och Adam. Åh men så söt!!

#4 - Alice

Men vilken sötnos 😍

#5 - Nicole

Åhh så gullig!! :)

#6 - Johanna Utterberg

Så söt hon är!! :)

#7 - Bella

Men så söt!

#8 - Denise

Härlig plan att gå ut och käka innan ni båda ska jobba helg! :)

#9 - Erika

Låter som en lugn och mysig dag för dig idag! ;)

#10 - Natalia

Så sjukt söt!!

#11 - Gabriella

Såå söt, jättefint!!

#12 - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh vad söt hon är! Jättefin outfit!

svar: Tack för ditt stöd och din omtanke! Blir glad av att du inte mår dåligt av min blogg. Tack för att du läser 💞 Det betyder så mycket!

#13 - Carolina Thoor

Åh så söt hon är! Skönt att han har dig, som både lämnar av hans dotter på dagis samt att du tvättar och lagar mat åt honom. Gullig flickvän du är <3

Sv; haha ja, men inget som direkt firades tyvärr ^^,

#14 - Days by Johanna

Så söt hon är :)

#15 - Erika

Ja det gäller att hitta tiden man har tillsammans när de är sådär :)

#16 - JoJo

men vilken fin tjej! :)

sv; vad synd att du inte har fastnat för henne. :( jag själv tycker att hon gör mycket bra musik. hoppas att helgen var fin och att din vecka har börjat bäst!! <3

#17 - Matilda Berlin

Men guu vilken lite sötnos! =)

#18 - Josefine

Men gud så söt!! :D