första april
Hej på er denna härliga lördag! 
Förlåt för lite dålig uppdatering men denna veckan har varit fullt upp. Första April idag då. Har ni blivit lurade? Jag har inte blivit det än iaf. Ny månad igen och fler möjligheter. Denna månanden bjuder väl inte på sådär jätte mycket. Det är ju påsk och så men det är inget som är speciellt stort för mig. Däremot blir det lite förberedelser inför nästa månad då det är otroligt många som fyller år i min närhet. 
 
I månadags hämtade vi hem vår fina bil som ni ser i inlägget under. Vi är supernöjda med vårt inköp och det är så himla skön att köra, jag bara älskar den! I tisdags började jag jobba igen och har känt av min huvudvärk men det funkar. Jag tar mina mediciner vid behov och skulle det bli värre så får jag gå till läkaren igen. 
 
Denna helgen jobbar jag så det är snart dags för mig att bege mig till jobbet. Jag tror jag jobbar tre helger på raken nu så det är bara att bita ihop. Igår köpte jag lite mer vårkläder till Vilda, så fint med massa vårfint! Jag känner att även jag skulle behöva uppdatera min garderob lite mer. 
 
Idag har jag hunnit med stallet. Fick bort en massa päls från Tino, fasen vad han fäller alltså. Nu stiger tempraturen ännu mer så det är lite drygt 20 grader här. Så himla skönt och jag blir inte jättepeppad på att jobba då. 
 
Ha det så fint i vårvädret så hörs vi snart igen! 
 
 
#1 - Moa Kandelin

Inge lurande än iallafall :)

#2 - Days by Johanna

Skönt det funkar och jobba trots huvudvärken. Hoppas det går över snart.

haha javisst var den klockren!

#3 - Maja

Hoppas att du får en bra dag!!

#4 - SOFIA

Så sjukt att det är April!?

#5 - Netti Starby

Vad kul att ni trivs med nya bilen och att den är skön att köra! <3 Kramis

#6 - elin

Sv: Ja det var verkligen jätte tråkigt att det inte var som förväntat! :(

#7 - NICOLE

Tråkigt med flera jobbahelger i rad :( Hoppas det kommer gå bra. :)

#8 - MALIN

Haha försökte lura min mamma men hon gick inte på det.... Kram

#9 - Johanna Utterberg

Så härligt att vi kommer närmare sommaren!! :)

#10 - Katta

Vad roligt med en ny bil! Fin bild :) Kram

#11 - Ida

Så segt med massa jobbhelger, hoppas du får en bra helg ändå!

#12 - Gabriella

Åh så underbart att det blivit hela 20 grader!!

#13 - Bella

Hoppas att du får en bra söndag, kramis!

#14 - Dixi Wonderland

Jag ska till stallet imorgon och jag är så peppad :D

#15 - Alice

Härligt med så varmt, och hoppas det går bra på jobbet! Har utmanat dig på min blogg förresten, så kika gärna in det inlägget, hihi!

#16 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Skönt att kunna va tillbaka på jobbet igen. Händer inte så mycket för mig den här månaden heller.

#17 - Erika

Lyckades inte bli lurad heller :)
och vilken fin bild!

#18 - Fanny

blev varken lurad eller lyckades lura någon.. haha!! Kram<3

#19 - Heléna

Hoppas du har haft en riktigt fin helg :D Vi har haft strålande solsken här idag så det var helt perfekt väder att vårstäda balkongen :D Kram <3

#20 - Tuva Björnwall

Men åh vad skönt med så varmt väder!! Det har vi inte riktigt här i Norrland ;) <3