Good morning sunshines
Vilda är på dagis, första tvätten är snart klar, det är inhandlat för veckan och nu sitter jag med frulle framför TV:n. Ganska effektiv morgon ändå. Jag har ca 1,5 kvar innan det är dags för jobb. Idag är det möte och det är jag väl inte jättepeppad på om jag ska vara ärlig. Sedan jobbar jag till klockan 20 ikväll. 
 
Igår var jag ledig efter en hel veckas jobb. Jag började dagen med att åka till stallet direkt efter att jag hade lämnat Vilda på dagis. Först så hjälpte jag till med lite stallsysslor och sedan red jag ut med Nico. Det var perfekt väder för att vara i stallet då solen sken och och luften var helt underbar. Ridturen gick bra och galoppsträckan gjorde så det blev en perfekt start på denna veckan. Sedan åkte jag förbi HM som jag skrev i inlägget under och då råkade jag få med mig lite saker till lillan här hemma. Resten av dagen var lugn, fixade lite mat och tvättade lite. 
 
Ha en bra tisdag finisar! :)
 
Min goda frulle! :)
 
#1 - carolines

Åh gott med frukost :)

#2 - Bella

Vad gott det där ser ut, hoppa satt du får en bra dag! Kram.

#3 - Netti Starby

Vad kul att du hittade några fynd till lillan och ha en fin dag! <3 Kramis

#4 - NICOLE

Mumsigt! Hoppas dagen är bra :)

#5 - MALIN

Hoppas du får en härlig tisdag :) Kram

#6 - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

wow, du har hunnit med mycket under morgonen! jag hsr inte ens kommit upp ur sängen.. heh.

#7 - Alice

Alltid underbart att vara i stallet när solen skiner! ^^ Hoppas att mötet går bra och känns lite mindre segt ändå! <3

#8 - Johanna Utterberg

Så effektiv du är!! :) Och vad smarrigt!

#9 - Erika

Vilken smarrig frukost :)

#10 - Moa Kandelin

Vad mysigt det såg ut :)

#11 - Days by Johanna

Hoppas mötet gick bra och jobbpasset med.

#12 - Alice

Det är så härligt väder nu!! 😍 älskar våren 💓

#13 - Heléna

Låter som en bra start på veckan :D Hoppas du har haft en bra kväll på jobbet! Kramar <3

#14 - Natalia

Nu blev jag hungrig...haha!

#15 - Natalia

Nu blev jag hungrig...haha!

#16 - Fanny

åh så duktig du är Emelie, hela tiden!! <3

#17 - Matilda Berlin

Men gu vad god din frukost såg ut! =)

#18 - Tuva Björnwall

Mums!!

#19 - Dixi Wonderland

Mums :)

#20 - NICOLE

Hoppas du har en härlig onsdag vännen :)