Lagom surt!
Godmorgon på er! Jag tänkte att jag kikar in här innan det är dags för jobb. Jag börjar vid 9 idag och jobbar till 18. Jag hoppas att detta jobbpasset går snabbt för idag vid 21 på kvällen blir det bio, Fast & Furious 8. Snacka om att jag längtar eller! 
 
En annan sak som dock gör mig lite frustrerad är att min mobil gav upp igår. För några veckor sedan tappade jag den och det blev en del störningar i skärmen. Niklas erbjöd mig då att ta hans extra mobil som är en samsung, det är ändå en av de nyare och väldigt fin men näe..jag är van och älskar iPhone så jag hade min trots störningarna. Men igår gav den upp och jag blev verkligen så frustrerad!! Så nu sitter jag med hans samsung utan nummer, bilder och ja allt! Skärmen funkar inte alls på min gamla så jag vet inte ens om jag kommer att kunna föra över bilderna på datorn. Så himla surt!
 
Påsken är nu här. Den blir ganska lugn för min del eftersom jag jobbar. Har ni något planerat? 
Ha det så bra! :)
 
 
#1 - Tilda

Nej vilken otur men skönt att du kunde ta hans extramobil iallafall <3

#2 - Dixi Wonderland

Hoppas att det löser sig med mobilen :(

#3 - Alice

Roligt med bio ju! ^^ Åh, jag hatar när mobilen krånglar, det suger! Hoppas det löser sig. <3

#4 - elin

Sv: åh tack så mycket finis!

#5 - Bella

Hoppas det löser sig med mobilen för dig!

#6 - Linnéa

Riktigt skönt med långledigt för mig - jag har bara inplanerat påskmiddag med familjen på påskafton, men annars är det ganska skönt att ha en tom kalender <3

#7 - Moa Kandelin

Vad segt med mobilen.

#8 - Johanna Utterberg

Åh vad jobbigt att din telefon gav upp igår :(

#9 - Denise

Mysigt med bio! Önskar dig en riktig härlig påskhelg <3

#10 - Fanny

nej vad typisk med mobilen :( Man vill ju ändå ha sin iphone så länge som möjligt.... Men är avis på bion iaf!! Ska med se den snart

#11 - Alice

Men åh vad tråkigt, hoppas du kan rädda alla bilder iallafall!

vi ska spendera påsken med familj och släkt 💗 hoppas du får en bra påsk!

sv: tusen tack fina du, vad glad jag blir!! 💓

#12 - Erika

Men åh så kul med bio:n, vill också se den filmen :)

#13 - NICOLE

Åh nej vad tråkigt med telefonen :(( Men kul med bio iaf :)

#14 - Tuva Björnwall

Åååh mys med bio!!

#15 - Carolina Thoor

Surt.. Man ska aldrig vara envis, utan göra allt för att behålla alla bilder och nummer osv osv :)
Roligt att du ska se Fast and furius 8. Hoppas att den är bra!

Sv; tack ska du ha! Ja, det är oerhört jobbigt. Då båda behöver vila men jag får dessvärre ingen vila. Inte ens under nattetiden, då jag ständigt väcks :( hemskt..

#16 - Carolina Thoor

Glömde att svara på hela kommentaren haha. Ja, vi har vår alldeles egna lägenhet och haft det i en hel månad. Lovely!

#17 - Days by Johanna

Så surt med telefonen. Hoppas du kan få bilderna på något sätt.

Hoppas filmen är bra, har nog bara sett ettan, kanske tvåan :)

#18 - Heléna

Hoppas du hade en fin biokväll :D Jag och sönerna såg på Fast & Furious 8 igår på premiären :D Så himla bra!!! Tråkigt med din iPhone :( Hoppas det går att rädda bilderna i den <3 Glad Påsk! Kram <3

#19 - MALIN

Åh nej.... hoppas du får rätt på telefonen! Kram