Myskväll

Gokväll på er! Jag hann minsann ett inlägg till idag eftersom jag kunde sluta mitt jobpass lite tidigare än vad jag hade trott. Niklas va och hjälpte sin farbror och ploga och Vilda är hos sin farmor så jag fick lite ensam tid när jag kom hem från jobbet. Då blev det chips med dipp och sen ett avsnitt av "Unga mammor". Så himla bra. 


Nu är Niklas hemma och vi ska ut och åka en sväng tänkte vi. Jobbpasset gick för övrigt bra och tiden bara rusade iväg. Dagen har annars känts ganska lång men det kanske är för jag har hunnit med en hel del. Jag fick till min kasslergryta och trots att jag gjorde den helt utan recept så blev den så god! Jag slängde även ihop en äppelpaj som Niklas få ha med och bjuda hans jobb på i morgon. Den är eftertraktad nämligen. 

Ha en fortsatt trevlig kväll kära läsare! :) 

#1 - Heléna

Det låter som en riktigt bra dag och både maten och pajen ser riktigt god ut :D Kramar <3

#2 - MALIN

Vad gott det ser ut :) Härlig kväll! Kram

#3 - Bella

Låter som en supermysig kväll!

#4 - Dixi Wonderland

Jag kollar också på Unga Mammor :D

#5 - Natalia

Åh så gott :D

#6 - hanna

åh men så mysigt !
ja jag är överexalterad att ha fått lägenheten, den är så mysig!

#7 - Emma @ Beauty Boulevard

Åh vad mysigt!

#8 - Alice

Härligt att grytan blev lyckad även utan recept! ^^ SV: DET VAR SÅ KUL, är så lycklig! Haha, du kanske såg hur hyper jag var på Snapchat. xD Jag har filmat så en film kommer definitivt upp! <3

#9 - Alice

Åh så mysigt 😍

#10 - Moa Kandelin

Vad mysigt :)

#11 - Photo by E M E R E L L A

Tack så mycket :)
Åh vad gott det där såg ut :)

#12 - Josefine

Är också helt såld på "unga mammor" plöjt igenom nästan alla avsnitt på typ två dagar haha :D Duktig du är som lagar utan recept och grejer ;)

#13 - Erika

Chips och dipp är ju inte helt fel :)

#14 - NICOLE

Unga mammor är så härligt tycker jag :)

#15 - Netti Starby

Åh jag brukar också kolla på unga mammor och ha en bra helg! <3 Kramis

#16 - Ida

Åh vad gott och mysigt!! :)

#17 - freja

så mys :D

#18 - Gabriella

Ser såå gott ut!!

#19 - Moa Kandelin

Vad mysigt!

#20 - Days by Johanna

Aldrig fel och sluta lite tidigare!

#21 - Sarah

okok =) oj det var länge