Nu tar jag helg
Hej på er! Äntligen är det fredag och det ska bli så skönt med helg. Efter att ha jobbat tre helger i rad samt jobbat 7 dagar i streck så är denna helgen verkligen efterlängtad. Dock har jag bara jobbat några timmar idag men egentligen skulle jag ha haft ledig dag så det kändes ändå, men det har varit trevligt. 
 
På morgonen fick jag som sagt besök av Tina, så vi åt frulle, jag fixade hennes naglar och sen har vi kollat in två avsnitt av vår favoritserie. Jag uppskattar verkligen all tid som jag får spendera med den tjejen. Nu väntar jag på att min käraste ska komma hem och sen får vi se vad som händer under kvällen. I morgon blir det att gå upp tidigt då jag har stalljour. Jag har ändå en del planer i helgen och ni kommer troligtvis få uppdatering på det. 
 
Annars vill jag önska er en trevlig helg! :) 
 
 
#1 - Ida

Åh vad härligt! :) Ha en fantastisk dag!

#2 - NICOLE

Håller med dig, skönt med helg! Hoppas du får det bra :)

#3 - Heléna

Hoppas du får en helt underbar helg fina du :D Kramar <3

#4 - MALIN

Hoppas du får en härlig helg :) Kram

#5 - elin

Sv: Åh så skönt med helg för din del! Jag använder alltid klocka för mig är det typ ett måste , haha<3

#6 - Emilia

Skönt med helg! :D

#7 - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Då förstår jag att det blir extra skönt med helg för dig! Njut av ledigheten! :D

#8 - Gabriella

Roligt att titta på serie!!

#9 - Johanna Utterberg

Såå skönt med helg!! :D

#10 - Linnéa

Åh, sååå fina bilder <3
Hoppas du får en underbar helg :)

#11 - Matilda

Så skönt med helg, hoppas du får det bra :*

#12 - Fanny

Låter härligt!! trevlig helg<3

#13 - J

Helg är aldrig fel!

#14 - Kattis

Så härligt det låter, hoppas du får en riktigt härlig helg!<3

#15 - Bella

Skönt med ledighet, hoppas att du får en bra helg!

#16 - Katta

Härliga bilder! Hoppas du får en bra helg :)

#17 - Tuva Björnwall

Åh finisar!!

#18 - Dixi Wonderland

Hoppas att du får en fantastisk helg nu när du är ledig :D

#19 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Skönt att vara ledig :)

#20 - Carolina Thoor

Härligt att du äntligen nu får ta helg & slappna av ifrån arbetet. Och roligt att få besök utav sin allra bästa vän :)

Sv; ja, verkligen. Så skönt! Tackar, det hoppas jag också :D

#21 - Erika

Jag hoppas du haft en bra helg so far :)

#22 - Matilda Berlin

Åhh vad härligt det låter!! Hoppas du har haft en fantastisk helg fining!

#23 - Sara Nord

Hej Emelie!
Hoppas allt är bra med dig denna fina Söndag?! :)
Jag har en Q&A på min blogg och skulle bli super glad ifall du ville gå in där och posta någon fråga till mig. (a)

#24 - Denise

Men hallå, du utelämnar en mycket viktig detalj! Vilken är er favoritserie som ni tittade på?? :D
#Serietorka

#25 - Petra Olsson

Skönt att du fick en ledig helg ,kramis

#26 - Alice

Hopps du haft en fantastisk helg fina du 💕

#27 - LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?

vilka härliga bilder! Skönt med en ledig helg! Skulle aldrig kunna jobba så mycket. avundas er som kan det.

#28 - Sandra

Jättefina bilder på er :)

#29 - JoJo

så härliga bilder :) hoppas du har haft en fin helg vännen!! <3

#30 - Josefine

Ojdå, ja då är du minst sagt värd helgledigt! :D

#31 - Photo by E M E R E L L A

Härliga bilder :)