Nytt i lillans vår-garderob

Tidigare i veckan råkade jag få med mig lite nytt till lillans vår-garderob som jag tänkte att jag skulle visa. Kläderna är från Lindex och HM. Jag är supernöjd med allt och det kommer bli perfekt när sommarvärmen kommer fram! :)

#1 - Bella

Så fina plagg!

#2 - Moa Kandelin

Vad fina plagg :)

#3 - Netti Starby

Så fina plagg! <3 Kramis

#4 - Days by Johanna

Så fint! :) Hur gammal är hon? :)

Ja han är verkligen gullig min sambo :)

#5 - MALIN

Vilka fina kläder :) Kram

#6 - Alice

Åh, så mycket fint, detta kommer hon passa prima i! ^^ Sv: Tack! <3

#7 - NICOLE

Så fint! :)

#8 - Heléna

Så mycket fint!!! Hon kommer bli supersöt i sina nya kläder :D Kram <3

#9 - Gabriella

Såå fina!!

#10 - Erika

Vilka superfina plagg till henne :)

#11 - Erika

Vilka härliga färger och mönster!

#12 - Photo by E M E R E L L A

Så mycket fint!! :)

#13 - Carolina Thoor

Tjusigt! Du har verkligen en bra klädsmak :D

Sv; tack ska du ha! Tack fina du :D <3

#14 - Tuva Björnwall

Åh så mycket fint!!

#15 - elin

Åh så fina och söta plagg!!

#16 - Johanna Utterberg

Åh så mycket fint hon fått! :)

#17 - Dixi Wonderland

Fina kläder :D

#18 - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh så mycket fint!

#19 - Hanna

Hehe kanske lätt att missa, men tack! :D

#20 - Alice

Åh vad fina plagg 😍 det finns ju inget roligare än barnkläder 🙊

#21 - Ida

Åh vad fint!! :)

#22 - Denise

Söta plagg! :)

#23 - Anna

Så fina :D