Påskafton!

Godmorgon på er! När ni läser detta är jag troligtvis på mitt jobbpass. Älskar detta med tidsinställda inlägg. Jobbar 8-16 idag. Ett helt okej pass med lite extra pengar i plånboken vid löning. Jag jobbar även i morgon och på annandag påsk. 


I torsdags var vi ju på bio, och den va så jäkla bra! Jag längtar redan till 9:an kommer ut. Tänkte att jag skulle ta lite om filmen i ett annat inlägg. Hur som helst, Tina och hennes kille hade beställt biljetter i sista sekunden så vi mötte dem när filmen va klar och lite spontant åkte vi hem till dem och snackade lite skit. När vi kollade till klockan så va den halv tre på natten så då bestämde vi oss för att åka hem eftersom Niklas skulle jobba. Kul, spontant och tiden gick så fort! :)

Igår på förmiddagen åkte jag in till Kalmar och gick i några affärer med Tina. Och inte nog med det så fick jag en ny telefon av min älskling. Hur underbar är han inte?! Eftersom min telefon la av helt i onsdag och det har krånglat lite med meddelande till Samsungen så tyckte han att jag var värd det! Är otroligt tacksam! ❤️
Efter min lilla tripp åkte jag och hämtade Vilda och då handlade vi lite sen åkte vi vidare till stallet, det var uppskattat! 

Jag ville bara kika in så ni vet att jag fortfarande lever. Vad ska ni göra den påskafton? 

#1 - Bella

Mysigt med bion, måste se den filmen!

#2 - Dixi Wonderland

Glad Påsk :D

#3 - elin

Sv: Det brukar vara likadant för mig med ungefär , men åh så roligt med ny mobil , hoppas du får en toppen bra dag<3

#4 - Johanna Utterberg

Kul när det blir spontant och roligt sådär! :) Hoppas du får en fin påskafton!

#5 - Josefine Johannessen

Roligt med bio!!

#6 - Moa Kandelin

Glad påsk!

#7 - NICOLE

Glad påsk på dig och hoppas de går bra på jobbet :)

#8 - Linn%E9a

Åh, glad påsk på dig med <3
Här blir det påskmat hemma hos kära mamma & pappa för min del :)

#9 - Fanny

åh spontant brukar oftast bli så bra!! <3

#10 - LIL' BABUSTYLE - Livet med psykisk ohälsa & kronisk smärta

Mysigt med bio! Åh, vad kul med ny mobil! Så gulligt av honom!

#11 - Photo by E M E R E L L A

Åh vad glad jag blir att du gillar mina videos, det värmer att höra :)

Glad påsk på dig också fina du! :)

#12 - Erika

Så himla snällt med telefonen :)

#13 - Carolina Thoor

Gulligt att du har fått en ny telefon utav din käraste & mysigt att ha en sådan spontan kväll med din kompis, hennes kille & din kille :)

Sv; glad påsk till dig med! :)

Ja, det är så underbart med en egen lägenhet. Mycket att göra, saker som måste köpas in & saker som måste komma på plats. Men det är underbart! :D

Vad trist :/

#14 - JoJo

jag och brorsan var och såg fast and furious 8 igår, den var bra, men jag saknade brian :(
hoppas att du har det bra på jobbet! <3

#15 - Moa Kandelin

Vad kul med bion!

#16 - Alice

Roligt när det blir lite spontant sådär, och vad snällt att du fick en telefon! :D

#17 - Tuva Björnwall

Men vad snällt av honom <3

#18 - Katta

Roligt med bio! :D

#19 - Sarah

åh vad snällt av honnom =)

#20 - Erika

Så härligt! :) Lite sent men Glad Påsk på dig <3

#21 - Emelie

Så snällt av honom! Och jag hoppas du har haft en bra påskhelg trots jobb :) Kram

#22 - Denise

Hoppas du haft en härlig påskhelg trots jobb! :)

#23 - Pink Unicorn Metalhead

Ja det var riktigt gott :)
Men va snällt!! :)

#24 - Hanna

hoppas du hade en bra påsk :)