Redan onsdag
Godmorgon på er. Klockan är redan halv tio och jag har hunnit med en hel del. Vilda är på dagis, jag har storhandlat, diskmaskinen är på, tvätten är upphängd och andra tvättmaskinen är på samt att jag har ätit frulle. Jag gillar att vara effektiv. Jag börjar jobbet vid halv ett idag och jobbar till 21 ikväll. 
 
För någon dag sedan fick vi en del snö, det hade jag verkligen inte räknat med men som tur va så försvann den under dagen. Nu vill jag bara ha sol och värme! Men det verkade som att det skulle bli lite finare till slutet av veckan. 
 
Så vad är mina planer för denna veckan? I morgon jobbar jag mellan 9-18. På fredag innan jag ska in till jobbet och jobba några extra timmar så ska jag träffa Tina. I helgen så har jag jour i stallet där Compass står och sen ska jag även förbi Tino och se hur han har det, får se om det blir någon ridtur eller ej. På lördagkvällen ska jag och Niklas till Tina och hennes kille för att grilla och ha det trevligt. Så det ser ut att bli en toppenhelg! :)
 
Vad ska ni hitta på resten av veckan? :)
 
 
#1 - Maja

Åh så skönt att ha så mycket gjort redan! Hoppas att du får en bra dag, kram!!

#2 - Theresia Sandahl

Jag ska jobba, och vara i stallet. Annars inget speciellt planerat.. ;)

#3 - elin

Åh vilka fina bilder<3

#4 - Dixi Wonderland

Herregud va snö ni fick :O

#5 - Erika

Låter som du har en härlig helg som väntar! :)

#6 - Johanna Utterberg

Låter som om du har en härlig helg att se fram emot! :D

#7 - Bella

Vad mycket du har fått gjort! Hoppas att du får en bra kväll, kram.

#8 - MALIN

Denna veckan kommer gå så snabbt! Härligt! Kram

#9 - NICOLE

Visst är det skönt att vara effektiv sådär på förmiddagen :) Hoppas resten av dagen blev/är bra :)

#10 - Heléna

Så härlig helg du har framför dig! Jag ska nog mest mysa tror jag och ta långa promenader om det blir fint väder :D Jag har valt dig som Veckans blogg hos mig fina du så ett Stort Grattis <333 Kramar

#11 - Linnéa

Åh, tiden går nästan för fort... men skönt på ett sätt eftersom helgen närmar sig <3

#12 - Alice

Gillar också att vara effektiv, och så trevligt med lite grillning i helgen! ^^

#13 - Jessica Högberg

Kikar in via Helena och säger Grattis till veckans blogg

#14 - Hanna

fina blommor :d

#15 - Kattis

Låter som du har en del att se fram emot!☺ själv har jag en dag med jobb kvar denna vecka och till helgen fyller min bror år så det ska väl firas på något sätt antar jag!☺
Grattis till veckans blogg hos Helena!

#16 - Tuva Björnwall

Låter som du har en väldigt mysig helg framför dig :D

#17 - Veiken

Oj så mycket snö... Hoppas att det är slut med det nu!
Grattis till veckans blogg hos Helena!

#18 - Alice

Vi ska fortsätta med inskolningen imorgon, och i helgen ska vi renovera i nya lägenheten 😀

#19 - Josefine

Otur med snön där.. Vi har klarat oss fint från det än så länge haha ;) Mysigt med resten av veckan! Och intressant att du har jour där Compass står förresten ;)))

#20 - Erika

Låter verkligen som en bra vecka. Och håller med dig, det är riktigt skönt när man är så effektiv på morgonen och förmiddagen. Dagen blir på något sätt så mycket längre då tycker jag ;) <3

#21 - J

FIna blommor!!

#22 - LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?

Wow, du hann med en hel del på förmiddagen! bra jobbat!

#23 - Days by Johanna

Låter som en bra vecka! och avslut på veckan!

Vi har varit på kosläpp idag, sen blir det nog rätt lugnt hela helgen, inget planerat i alla fall.

#24 - Sarah

aaa =) hur är det med ig