Under 100-lappen

Hur sött är inte detta? HM:s nyheter är så himla söta till barn och dessutom ligger allt på bilden under 100 kr/st. 

Jag var faktiskt tvungen att kika in där idag och jag fick med mig de randiga shortsen och de marinblå med fjärliar. Sen en fin klänning och två st lite kortare tajts. Jag kan visa upp det senare i veckan om ni vill. 

Däremot fanns inte den rosa klänningen samt jumpsuiten i affären så jag måste beställa hem det, de är bara ett måste. 

 
#1 - MALIN

Vilket bra tips! H&M har jättefina barn-kläder! Kram

#2 - Carolina Thoor

Det var ju jättefina saker ju! Absolut att du ska ta och köpa något fint till Vilda! :D

Sv; nej, kan heller inte förstå det. Fasiken så snabbt tiden går! Men skönt ändå med en vår månad, person som du säger :)

#3 - Netti Starby

Fina plagg! <3 Kramis

#4 - Johanna Utterberg

Så fina plagg!! :)

#5 - Bella

Bra tips!

#6 - Days by Johanna

Så fint! gillar HM:s sommarkläder. köpte massor till Hugo där förra året.

#7 - Alice

hm har så himla mycket fint😍

#8 - Maja

Hej finis! Hoppas att du har haft toppen dag! Hade varit superkul om du skulle vilja vara med i min tävling som jag har just nu på min Instagram, läs mer om det på min blogg! Kram <3

#9 - NICOLE

Jättefint ju :)

#10 - Heléna

Så fint alltihopa är :D Jag kommer att bli en shopaholic den dag jag blir mormor/farmor - finns ju hur mycket sött som helst att köpa till barn :D Kram <3

#11 - Gabriella

Åh så fina!

#12 - Katta

Så fina! :)

#13 - Natalia

Jättefina!

#14 - Tilda Barkselius

Men så söta plagg!

#15 - Dixi Wonderland

Söta :D

#16 - Hanna

Fina :D

#17 - Annie

Vad söta och vilka fina mönster och färger! Jag tycker att H&M alltid har så fina detaljer på sina kläder :):)