En Kalmartripp
God morgon på er kära läsare eller god förmiddag! 
Hoppas att ni har fått en fin morgon hittills. Jag har precis ätit upp min frulle och ska straxt göra mig i ordning. Idag ska jag åka till Kalmar med min kära arbetskollega Marina. Undra om jag får med mig något fint hem? ;) Det ska bli så mysigt så, bara gå runt och kolla samt luncha lite. 
 
När jag kommer hem blir det en sväng förbi stallet. Idag får Redfina en välförkänt vila, det är hon så värd! Däremot ska jag kolla till henne samt mocka för fixa mat. De står inne om nätterna nu sedan ett par dagar tillbaka och det trivs hon bra med. 
 
Denna veckan börja närma sitt slut och även min ledighet. På tisdag är det jobb som gäller igen och just nu känns det väl sådär. Denna veckan har innehållt mycket roligheter och det har varit så skönt att bara vara ledig och njuta av det. Jag tänkte att ni skulle få ett inlägg om min vecka i slutet på veckan och i morgon kommer tredje delen av Ullaredsfynden upp, håll utkik! :) 
 
Även bloggen har fått en uppfräschning! Hoppas ni gillar det! :) 
 
 
#1 - Netti Starby

Ha en fortsatt fin dag! :-D Kramis

#2 - Amanda

Sån mysig dag :)

#3 - Johanna Utterberg

Va mysigt det låter! :)

#4 - elin

Vilken mysig dag<3

#5 - Gabriella

Åh så härligt att du haft en bra ledig vecka!! :D

#6 - Anita

Myysigt :D

#7 - Linda

Så mysigt :-D

#8 - Jessica Högberg

Dessvärre måsste ju dom flesta av oss jobba för att kunna göra kuligheter!

#9 - Tove

Fin blogg, hoppas att du får en toppen dag :)

#10 - MALIN

Vad mysigt! Hoppas ni får det bra i Kalmar! Kram