Min vecka

Denna veckan har varit grym och jag har hunnit med en hel del grejer. 

- Jag har träffat min fina vän Tina och myst med henne. 

- Tillbringat en massa tid i stallet med både ridning, fotografering, städning av stallet samt lektion för Monica som dessutom gick hur bra som helst. 

- Jag har lunchat med Matilda och även det va trevligt då vi inte hade setts på ett tag.

- Jag tillbringade en dag i Kalmar med min kära arbetskollega Marina. Shoppade lite tillsammans med lunch och fika.

- Jag tog tag i stöket nere i källaren med resning och städning. En skön känsla efteråt kan jag säga. 

- Takbytet här hemma är i stort sätt färdigt efter en veckas arbete och det blir hur snyggt som helst. 

- Jag tillbringade en kväll med Niklas bakom traktorsratten då han körde ensilagebalar. 

- Igår var vi iväg på crusing som var hur kul som helst. Trevligt sällskap och najs bil! 

 

 

- Avslutningsvis en härlig och mysig kväll med min kära! ♥

 
Kod för att importera min blogg till Nouw: 3552612961
#1 - MALIN

Vilken härlig vecka du har haft :) Kram

#2 - Linda

Härliga bilder!

#3 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, låter verkligen som en så bra vecka! :)

#4 - Amanda

Lät super härligt och mysigt<3

#5 - Jessica Högberg

Härlig och intensiv vecka!

#6 - Josefine

Mycket roligt du gjort:D

#7 - Heléna

Låter härlig och bilderna är jättefina! Hoppas du får en riktigt bra vecka nu fina du <3 Kramar <3

#8 - Anita

Men åh, inte fel :D

#9 - Johan

det låter som en fin vecka, Emelie!
Hur är det med Tina nuförtiden? Bor hon kvar i lägenheten och har kvar sin "räser" :)

SV: Ja det var väldigt skönt att det gick så bra där på lägret och att det verkligen kändes som att det var rätt val att faktiskt åka, trots att jag inte mådde så bra. Nu i helgen är det där sista lägret innan EM, så håll gärna en tumme eller två!

#10 - Åsenslantliv

Låter som en underbar vecka!

#11 - Louise

Låter som en härlig vecka! 😊

#12 - Josefine

Sv: Jaa jag hittade ju en massa bra och fint ;)<3

#13 - Felicia

låter som en bra veck :D

#14 - Pauline Hurtig

härliga bilder!