Åsiktsinägg
Jag har förstått på er att ni uppskattar åsiktsinlägg väldigt mycket. Jag har tänkt att iaf en gång per vecka att publicera ett sådant inlägg och det bör jag väl kunna fixa, eller hur ;)
Är det något speciellt som ni vill läsa om, det är alltid roligare att skriva om något som jag vet att ni vill läsa om så kom gärna med förslag på det är ni snälla! :)
 
Jag är så glad att jag har tagit tag i bloggen detta året efter att ha haft en paus. Konstigt nog behövde jag verkligen den efter allt som hände just då. Nu är jag mer än redo för att lägga tid på bloggen och försöka göra så mycket jag kan. Jag vill att ni ska vara så delaktiga som möjligt så därför ber jag om er hjälp nu. 
 
Ha det gutt! :)
 
 
#1 - Denise

Härligt att du har fått sådan ny inspiration till bloggen! :) Jag har dessvärre inte särskilt mycket inspiration och alltså inga förslag på åsiktsinlägg att dela med mig av.. :p

#2 - Gabriella

Hoppas att du får många bra förslag, själv så jag jag tyvärr inga förslag!!

#3 - Johanna Utterberg

Så härligt att du känner att du har inspiration och kraft till bloggen nu :)

#4 - Heléna

Roligt när blogglusten hittar tillbaka :D Åsiktsinlägg är alltid intressanta så det ser jag fram emot att få ta del av :D Är tyvärr lite trött i huvudet nu efter jobb och lite annat så jag har idétorka när det gäller förslag på inlägg, men jag hoppas du får många bra förslag från de andra som kikar in :D Kramar <3

#5 - Emma

Kul att du hittat tillbaka :D

#6 - Amanda Westberg

Jag skulle tycka det var intressant att läsa dina åsikter om t.ex hur det är att jobba som undersköterska?

#7 - Natalia

- Åsikter om invandring
- Åisikter om abort
- Åsikter om betygsystemet

#8 - Isabel Håkansson

Kul med återfunnen inspiration! Vad är dina åsikter ang alkohol innan man fyllt 18? :)

Kraam

#9 - MALIN

Feminism tycker jag är intressant att läsa om! Kram

#10 - sandra*

Åh åsiktsinlägg är så kul :D har ett varje vecka med sen en tid tillbaka =) dem inläggena uppskattas verkligen, ser att du fått massor tips så ska bli spännande att läsa vad du väljer sen :)

#11 - MILINA

Åsikter är alltid kul! :)

#12 - Linda

Åh, härligt!

#13 - Linda

Åh, härligt!

#14 - Dixi Wonderland

Alltid kul att höra vad andra tycker :)

#15 - Ida

Hur din fredag ser ut kanske med mycket bilder :)
Fin bild på dig :)

#16 - Matilda Berlin

Åh vad spännande! Har inget speciellt jag vill läsa om, utan ser fram emot att läsa allt =) kram

#17 - Bella

Åsikter är alltid intressant att läsa om!

#18 - freja lindsjö

Har tyvärr inga förslag, men ska bli kul att läsa sen ! :)

#19 - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Vad är dina åsikter kring djurparker/cirkus?

#20 - Amanda

Så kul att du fått tillbaka blogglusten! :)

#21 - Moa

Dina åsikter är alltid roligt att läsa :)

#22 - Nicole

Härligt att du har hittat inspiration till bloggandet. Åsikter är alltid intressant att läsa! :)

#23 - Ida

Åh vad kul, tycker sådant är så kul att läsa!! :)

#24 - Carolina Thoor

Kan dessvärre inte komma på något just nu, men absolut att jag skriver en åsikt jag vill läsa mer om om jag finner någon! :)

Sv; ja.. Me2! Inte snö.. Men idag har vi haft strålande solsken för det mesta under hela dagen så jag är nöjd! :D
Jaså! Vad gulligt... :')

#25 - Amanda

Så roligt med åsiktsinlägg!

#26 - Erika

Vad kul med åsiktsinlägg :)

#27 - Tuva Björnwall

Feminismen är alltid kul att läsa om tycker jag :)

#28 - Alice

Du kanske kan skriva om typ veganism? :)

#29 - N

Kul! :)