Doft-tips
Det är inte jätteofta som jag ger tips, men nu gör jag det och detta är verkligen ett ljuvligt tips. Det har kommit tre nya dofter på Palmolive duschtvål och jag har verkligen fastnat för två av dem, Strawberry och Vanilla. De luktar ljuvligt och är inte fel att gosa in kroppen med om man säger så. Så fort en flaska håller på att ta slut så införskaffar jag mig en ny. Den med Chocolate är jag inte så förtjust i men den kanske alltid passar någon ;) 
 
#1 - Gabriella

Åh så underbara dofter!!

#2 - Netti Starby

Vilket bra tips på goda dofter <3 Kramis

#3 - MALIN

Kan verkligen tänka mig att dom doftar ljuvligt! Kram

#4 - Johanna Utterberg

Vilket härligt tips, låter som underbara dofter! :)

#5 - Amanda Westberg

Dofterna låter ju helt gudomliga!

#6 - Heléna

Härliga tips :D Gillar Palmolives produkter :D Kramar <3

#7 - Linda

Bra tips :-)

#8 - Bella

Älskar dom där!

#9 - Dixi Wonderland

Aldrig sett dessa men kul att dom doftar gott :D

#10 - Natalia

Den i vanilj luktar sååå gott!

#11 - Matilda Berlin

Blev verkligen såå fundersam när jag såg reklam på tvn om den med choklad, men då var den kanske inget att ha alltså? =) Kram

#12 - Erika

Vilka bra tips, förstår att de måste ldofta gott :)

#13 - Josefine

Håller verkligen med dig! De där har de verkligen lyckats med :D

#14 - Amanda

Vilket bra tips!

#15 - Tuva Björnwall

Haha jag älskar den med choklad, dock tycker jag att dom tar slut ganska fort :)

#16 - MALIN SUNDIN - MOM TO BE

Åh vilka dofter

#17 - Brieditis Eventing

Vad bra tips :)

#18 - My

Bra tips :D