Hööks vår-nyheter!!

Äntligen har hööks vår-nyheter kommit och jag kan säga att det var en hel del saker som jag ville slösa mina pengar på. Det får nog bli en tripp in till butiken, så mycket fint! 

Här är mina favoriter! 

#1 - Tilda

Åh vad snygga!! <3

#2 - Bella

Snygga!

#3 - Tuva Björnwall

Mycket fint :D

#4 - Tilda Barkselius

En hel del snyggt!

#5 - Netti Starby

Riktigt härliga färger 😀 Kramis

#6 - Anita

Men åååh... Schabraket blev jag sugen på till min lilla... :D

#7 - Matilda Berlin

Åh vad mycket fint! =)

#8 - Linda

Så fina saker!

#9 - Linda

Så fina saker!

#10 - Emma

Snygga grejer, jag tycker tröjan längst ner till höger var snygg :)

#11 - Carolina Thoor

Hade köpt allting blått, haha. Åh så fin färg på alla saker som är blått! :D

Sv; tackar. Kul att du tyckte om inlägget! :)

#12 - Johanna Utterberg

Åh så mycket fint! :)

#13 - Moa

Vad fina saker. Jag klickade in som vanligt, ska vi klicka på varandras och hjälpas åt? :)

#14 - Amanda Westberg

Vilka fina saker!

#15 - Amanda Westberg

Vilka fina saker!

#16 - Fanny

åh älskar treans färg :D

#17 - sandra*

Så fint, tycker den rosa tröjan var hur fin som helst :D

#18 - Annie

Jag älskar allt rosa och fint :)

#19 - Erika

Vilka fina saker de har fått in :)

#20 - Erika

Vilka fina saker de har fått in :)

#21 - Erika

Vilka fina saker de har fått in :)

#22 - MALIN

Dom har många fina grejer :) Kram

#23 - Gabriella

Så fina!!

#24 - Amanda

Så mycket fint!

#25 - Gabriella

Så fina!!

#26 - Natalia

Så fint!

#27 - Josefine

Ohlala ;) Snyggt ;D

#28 - My

Tycker också det fanns en hel del snyggt :D

#29 - Dixi Wonderland

Wow va snyggt :D

#30 - Therese

Snyggt!

#31 - Photo by E M E R E L L A

Så mycket fint :)

#32 - Ida

Snygga kläder :)

#33 - Erika

Det där blå schabraket är bara föör snyggt alltså. Extra bra när färgen passar perfekt till ponnyns färg ;)

#34 - Brieditis Eventing

Vilka snygga grejer ! :)

#35 - Brieditis Eventing

Vad fina grejer:)

#36 - Heléna

Så mycket snyggt! Förstår att du skulle vilja ha en hel del av detta :D Kram <3

#37 - Felicia

snyggt