Hunnit mycket på kort tid
Go kväll på er! Nu hann jag äntligen med lite tid för bloggen. Idag har jag hunnit en massa på kort tid känns det som. Innan det väntades kvällsjobb för min del så hann jag med stallbesök, fikat med farmor, storhandlat, ätit och städat lite här hemma. Det var väl ganska bra jobbat? ;)
Däremot var det inget vanligt stallbesök utan idag satt jag faktiskt på min gamla foderhästs rygg. Och det kändes helt underbart eftersom det var så länge sedan jag gjorde det. Det rullade en del minnen i huvudet på mig. Ebba hade fått låna en annan häst i stallet så vi tog en uteritt och det var mysigt trots kylan och snön. 
 
Nu är jag hemma efter ett kvällspass på jobbet, ett intensivt pass kan man säga så det ska bli skönt med en ledig dag i morgon. Dock är det min enda lediga dag denna veckan. Först blir det att äta frulle med bästa vännen och snacka lite med henne innan det är dags att åka till Tino. Vad som händer där beror helt på hur paddoken ser ut? Just nu går verkligen vädret emot vår träning och det känns piss. Jag hoppas verkligen att våren snart börjar komma så att vi får chansen att starta igång på riktigt. Är taggad för det nu. 
 
I morgon får ni troligtvis del 3 på svaren från frågestunden, glöm inte att kika in på det! :)
Godnatt på er ♥
 
#1 - Ida

Åh längtar till del 3!! :)

#2 - Heléna

Så fin bild :D Förstår att det var härligt att rida på din gamla foderhäst :D Hoppas du får en riktigt fin ledig dag imorgon :D God natt! Kram <3

#3 - Netti Starby

Härligt att du har fått så mycket gjort och jag vill också ha vår! :-D Kramis

#4 - Tuva Björnwall

Superfin bild! <3

#5 - Linda

Åh vilken fin vintrig bild!

#6 - Anita

Härligt med EN ledig dag i alla fall :D

#7 - Dixi Wonderland

Vilken fin bild :D

#8 - Johanna Utterberg

Vad duktig och effektiv du varit!! :D

#9 - Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt att hinna med mycket! :)

#10 - Matilda Berlin

Åhh vad härligt! Ser än en gång fram emot nästa del =) Kram

#11 - Moa

Vad mysig bild :)

#12 - Bella

Åh vilken fin bild!

#13 - Carolina Thoor

Åh vad skönt att höra att du har haft en underbar dag! Kul men en uteritt innan ett kvällspass :)

Sv; hihi thank you :D <3

#14 - Carolina Thoor

Sv; tack ska du ha. Det hoppas jag verkligen också! :D

#15 - Isabel Håkansson

Älskar att kunna känna sig effektiv! Superfin bild också :D

#16 - Josefine

Ååååh var det Compass du red på? :D Vad mysigt!! <3

#17 - Alice

men wow, verkligen en produktiv dag! 😀

#18 - My

Vad roligt att få sitta upp på en häst man red för länge sedan! Man får så mycket minnen :D