Lördagsmorgon
Godmorgon på er! 
Idag vaknade jag upp utan ett alarm som var väldigt skönt och att veta att man har ledig helg är också väldigt skönt. Igår jobbade jag ett morgonpass och efter det åkte jag till mamma för att vara hundvakt där över natten. Niklas skulle iväg och träffa en kompis efter att vi hade ätit så då kom Ebba över hit en stund. 
 
Det var en perfekt start att vakna upp med både sin pojkvän och vovven, däremot så såg jag att det snöade när jag fick upp ögonen och det var inte lika kul. Hoppas inte att det stannar kvar bara. Denna helgen har jag ganska mycket planer faktiskt. Jag har min sista stalljour på gamla stället så idag har jag insläpp och kvällsfodring och i morgon har jag utsläpp på morgonen. Sen ska jag hinna med att flytta min hästsaker hem till huset i mitt hästrum (mitt nya projekt), jag ska hinna med Tino och troligtvis ha lunchen i det stallet där i morgon och sen ska jag för första gången prova på Pinchos med Niklas, mamma, Johan, Julius och Johans mamma i morgon. Så det är full rulle. 
 
Tusen tack för alla fina och bra frågor till min frågestund, jag håller på med alla svaren nu och det kommer komma upp i 4 delar. Första delen kommer förhoppningsvis upp redan i morgon. Är det så att ni kommer på någon mer fråga så är det bara att ställa den och ni får svar. Nu ska jagv fortsätta med att svara och ni får ha det så bra! :)
 
Skön stil!
 
#1 - Matilda Berlin

Åh vilken bra start på dagen det låter som! Hoppas lördagen fortsätter precis lika bra! Kram

#2 - Emma

Skönt att f vakna utan alarm, de va ett tag sen man slapp de, haha!

#3 - Dixi Wonderland

Men vilken mysig vovve :D

#4 - Alice

Mysigt 😍 njut av din lediga helg! kram

#5 - Josefine

Så skönt med ledig helg :D

#6 - Days by Johanna

Låter som du får en bra helg.

#7 - Heléna

Jag fick också vakna utan alarm i morse - så himla skönt :D Hoppas du får en underbar helg nu! Kramar <3

#8 - Katie

Alltid skönt att vakna av sig självt =D

#9 - Linnéa

Åh, sååå mysigt med sovmorgon för en gångs skull :).

Haha, ja han är världens gulligaste katt, skelögd <3

#10 - Tuva Björnwall

Men så söt!!

Svar: Ja, och tyvärr brukar den inte försvinna förrän tidigast början på april :'D

#11 - Anonym

Jodå det funkar bra med katterna. Kräver inte så mycket skötsel, mest sällskapssjuka <3

Hoppas du får en fortsatt finfin lördag :)

#12 - Gabriella

Åh så underbart med en ledig helg!!

#13 - Therese

Skönt med lördag utan alarm :)

#14 - Fanny

åå vilken söt vovve <3

#15 - JoJo

det är ju helt underbart när man inte behöver vakna av något alarm :D

sv; låter som att du har en bra helg :) vad kul att du ska på pinchos, hoppas du kommer gilla det stället :D jag vill också äta där igen! igår var jag ut och åt med några från jobbet, idag har syrran, hennes sambo och deras bebis varit på besök och imorgon blir det gymmet och sen massage :) <3

#16 - Ida

Skönt med lite ledigt och va mysigt att va hundvakt :D

#17 - Johanna Utterberg

Så härligt med lördag och att få vakna upp till ledig helg! :)

#18 - Photo by E M E R E L L A

Nah så söt hund :)

#19 - Tilda Barkselius

Oj har ni fått snö hos er? :)

#20 - Anita

Men vilken sötnos :D

#21 - Linda

Såå mysigt det ser ut :-)

#22 - Linda

Såå mysigt det ser ut :-)

#23 - Carolina Thoor

Vad trist att det började snöa, men lät som om du hade en trevlig kväll med en vän och sedan vakna upp bredvid den du älskar. Det är ett av det mest underbaraste som existerar på jorden! :D

Sv; ja, precis. Jätte skönt! :)