Ny vecka

Hej på er! Helgen va helt i min smak. Min lördag vet ni ju redan om. Igår startade dagen med morgonjour i Tinos gamla stall. Sedan åkte jag hem och fixade lite och sedan vidare till Tino där jag gav alla hästar lunch samt tog in dem. Plockade och mös lite med Tino. Sedan åkte jag hem och gjorde mig i ordning eftersom vi skulle till Pinchos och äta. Det var väldigt gott och även om det är smårätter så blev jag mätt. Nu är förresten mitt hästrum i källaren stort sätt klart. Niklas morfar va gullig och erbjöd sig göra en bänk till mig så det är bara den som fattas. 


Nu är det ny vecka och nya planer. Idag har jag jobbat och det består veckan av mer eller mindre. I morgon ska jag iväg och fika med min morfar innan det är dags för jobb. Förutom jobb så blir det även stallet denna veckan såklart! 
I morgon får ni del 2 av svaren från frågestunden. :) 

#1 - Tuva Björnwall

Så söt!!

#2 - Gabriella

Åh så gott med pinchos!!

#3 - Josefine

Ser framemot att få se det där hästrummet ;)

#4 - JoJo

vad kul att du gillade pinchos :)

sv; ja, det låter ju hur gott som helst :) det var en bra helg också. hoppas du har fått en fin start på veckan vännen. har du nåt kul inplanerat för denna vecka? <3

#5 - Tilda Barkselius

Åh så mysigt att du ska fika med din morfar!

#6 - My

Gott med pinchos :D

#7 - Brieditis Eventing

Hoppas du får en grym vecka :D

#8 - Josefine

Sv: Thihi det tycker jag verkligen låter bra ;D<3

#9 - Fanny

härlig helg :D <3

#10 - Therese

Låter som en bra vecka du har framför dig :)

#11 - Heléna

Härligt att du har haft en bra helg :D Hoppas du får en fin vecka nu! Kram <3

#12 - Erika

Ett hästrum, så kul!! Hade varit kul att få se lite bilder på rummet :)

#13 - Tilda

Åh fina du! <3

#14 - Linda

Åh, älska snap!

#15 - Netti Starby

Vad spännande med ett hästrum! :-D Kramis

#16 - Matilda Berlin

Ser verkligen fram emot del 2! Hoppas din tisdag blir fantastisk nu <33

#17 - Dixi Wonderland

Själv ska jag äta på Pinchos i helgen :D

#18 - Denise

Härligt att du har haft en sån bra helg! :)
Åt också på Pinchos i lördags, fantastiskt gott! :D

#19 - Days by Johanna

mysigt med en morfarfika!

#20 - Annie

Kan du inte visa rummet?? :)

#21 - Ida

Åh vad kul!! :)

#22 - Elin

Låter som en trevlig helg, hoppas din vecka blir bra den med! :)