Så snyggt!
Jag bara älskar dessa jackor till barn på Lindex och den ljusrosa ska jag definitivt inskaffa till Vilda. Det har jag redan bestämt. Det roliga var att när jag va på Lindex i fredags och kikade runt lite så provade jag en i stl. 170 bara för skojjs skull och den passade. Så frågan är om jag ska köpa en till mig med bara för att hon älskar att likna mig och då har vi likadana jackor! ;)
 
#1 - Alice

Men åh hjälp vad snygga!!

#2 - MILINA

Så härliga färger!

#3 - JoJo

åh så fina! :D den till vänster hade min systerdotter passat bra i när hon blir äldre! :D

hoppas du har haft en fin helg vännen och att du mår bra <3

#4 - Bella

Snygga!

#5 - Nicole

Så snygga!! :D

#6 - Amanda

Så snygga!

#7 - Natalia

Jättefina!

#8 - Gabriella

Såå fina!!

#9 - Emma

Så tjusiga :)

#10 - Moa Kandelin

Den blåa färgen var så fin!

#11 - Erika

Superhärliga färger! :) och toppen när största storleken fortfarande passar!

#12 - Heléna

Så fina :D Hoppas du har haft en fin helg och får en fin kommande vecka :D Kram <3

#13 - Linda

Superfina!

#14 - Tuva Björnwall

Supersöta!! :D

#15 - Annie

Vilken härlig rosa färg!

#16 - Amanda Westberg

Vilka fina!!

#17 - Dixi Wonderland

Fina :)

#18 - Matilda Berlin

Men åhh vad fina!!! =)

#19 - Johanna Utterberg

Vad fina dom var! :)

#20 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh vad fina och härliga färger!

#21 - My

Så söta :D

#22 - Elin

Söta! Hade varit lite gulligt om ni hade matchande :)

#23 - Erika

Hade nog varit jättehäftigt om ni hade likadana jackor, haha. De var ju väldigt fina ;)

#24 - Amanda

Åh vad söta! 😃

#25 - MALIN

Sååå fina jackor! Kram

#26 - Carolina Thoor

Att ni har likadana jackor skulle hon nog uppskatta väldigt mycket! :)

Sv; kul att du tyckte om inlägget. Jo tack, det fick jag. Hoppas att du också fick ett bra avslut på vecka 8 :)

#27 - Tilda Barkselius

Åh så snygga!

#28 - N

Fina!!

#29 - Alice

Den ljusrosa fick Cornelia i födelsedagspresent, sååå fin! 😍

#30 - Freja

Så himla fina! :)

#31 - Ida ❉

Snygga jackor :)

#32 - Ida

Så fina :)

#33 - Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh så sött det hade varit med matchande jackor! :D

#34 - Pebbles

Riktigt snygga