Svar på frågestunden, del 1
Måste bara få tacka så otroligt mycket för alla bra frågor som jag har fått på min frågestund. Det blev en hel del frågor och ni kommer få svar på allt i 4 delar! Hoppas att ni blir nöjd med era svar. :) 

Vad har du för mål med bloggen? Jag har egentligen inget mål så. Jag vill att mina läsare ska vara nöjda med det jag publicerar och jag vill själv kunna vara nöjd med det jag lägger ut här. 

Vad är din högsta önskan? Att få leva det liv jag gör just nu, med min underbara pojkvän, en fantastisk familj, underbara vänner och på hästryggen som jag älskar! 

Vad är din största önskan inom ridningen? Det är att få bli större och bättre ryttare, sen vill självklart kunna ha möjlighet till fler hästar och komma ut mer på tävlingsbanorna. 

Vad har du för mål med livet? Att alltid vara nöjd med det jag har och försöka bevara det så. Tänka mer på mig själv och vad som får mig att må bra. Sen vill jag självklart skaffa familj med Niklas som jag älskar. 

Något speciellt du vill göra med Calltino som verkligen skulle vara Wow? Att få vara på tävlingsbanorna tillsammans med han, det skulle verkligen vara wow eftersom vi har varit med om så mycket. Att få komma ut på banorna skulle vara ett bevis på allt slit och jobb bakom denna häst. 

Vad har Calltino för smeknamn? Han kallas för Tino

Vad är det bästa Calltino vet? Mysa och mat! 

Vilket är ditt bästa ridpass och varför? Jag har "wow-pass" med alla de hästar som jag har ridit lite mer, så jag har svårt att välja ut ett ridpass från alla dem, men ett med Tino var när jag hoppade i ridhuset med en stallkompis. Det var verkligen det bästa ridpasset på honom. Allt flöt på så himla fint! 

Hur ser ditt drömridpass ut? När allt bara funkar, man kanske får kämpa lite i början men sen faller allt på plats. Hästen och ryttare jobbar som ett team från topp till tå, det är magiskt!

Varför började du blogga? Jag tyckte att det verkade som en kul grej (som det var), sen ville jag ha ett ställe där jag själv kunde få skriva av mig. 

Vilka är dina favoritlåtar för tillfället? Oj, jag lyssnar på väldigt blandat. Men Alone med Alan Walker spelas väldigt ofta. 

 
#1 - Dixi Wonderland

Gud vilken fin häst :D Önskar dig all lycka på hästryggen :D

#2 - Matilda Berlin

Såååå kul att läsa! Kram

#3 - Tuva Björnwall

Kul att läsa, och himla fin bild på er <3

#4 - Moa

Super fin bild verkligen!

#5 - Therese

Så fina :)
Kul att läsa dina svar :)

#6 - MILINA

Kul att läsa dina svar! :)

#7 - Johanna Utterberg

Vad kul och läsa dina svar!! :D

#8 - Ida

Åh roliga svar och frågor!! :)

#9 - Carolina Thoor

Härligt att få läsa igenom alla svaren. Hoppas att mina frågor dyker upp till del 2 :D

Sv; åh tack finaste du <3

#10 - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

åh kul att läsa! så fin bild 😊

#11 - Erika

Så kul att läsa svaren!! :)

#12 - Gabriella

Roligt att läsa dina svar!!

#13 - Photo by E M E R E L L A

Härliga svar tjejen :)

Kolla gärna in min senaste youtube video och tryck till vad du tycker :) Annars så hoppas jag att din helg har varit toppen :)

#14 - Josefine

Roligt att få läsa svaren! Ser framemot resten :D
Sv: Ja det är synd att du inte känner dig så speciellt bekväm framför kameran, men det kommer bara man börjar. Tro mig ;)

#15 - Linda

Härlig läsning :-)

#16 - Johan

Sund inställning du har till både livet och bloggen tycker jag :)

Alone är riktigt bra tycker jag, den spelas flitigt här med kan jag lova :P

#17 - Isabel Håkansson

Alone med alan walker är såå bra! Favorit!

#18 - Annie

Så bra svar! :)

#19 - Frida

Tack så mkt :) Kul att läsa svaren på alla frågor :)

#20 - Amanda Jona [SPONTAN]

Så kul med frågor och svar! :)

#21 - FeliciaOrrstenius

Himla fin bild! :)