Svar på frågestunden, del 3

Är du nöjd med ditt nuvarande jobb, eller är du sugen på att plugga upp till något annat? Jag är jättenöjd med mitt nuvarande jobb och jag har ingen lust att byta för tillfället och absolut inte plugga. Jag orkar inte det. 

Skulle du kunna tänka dig köpa en till häst, utöver Calltino? Ja självklart, jag vill verkligen ha fler hästar och längtar tills det funkar också. 

Vilken bok, film och låt är den bästa utav dem alla? Bok kan jag inte yttra mig om eftersom jag aldrig läser, film får bli Dear John och låt blir Alone med Alan Walker. 

Finns det något särskilt som du ser fram emot? Jag ser fram emot att åka till Ullared med bästa vännen, sommaren och att få njuta av detta året. 

Finns det något särskilt som du vill göra detta året? Jag skulle vilja resa utomlands men det är mycket som ska funka om man ska få ledigt och så. 

Vad är din högsta dröm? Att leva det liv jag gör nu, tillsammans med min pojkvän, vänner, familj och häst. Skulle aldrig byta ut det!

Om du fick resa bakåt i tiden, var skulle du åka? Till åren när jag själv var liten, världen såg mycket bättre ut då och man såg inte så mycket problem i livet. 

vad är det bästa du vet? Att få vara på hästryggen eller i min pojkväns famn. 

Hur går det med erat hus? Det går toppen men det finns alltid att göra om man säger så. 

Hur länge har du haft din häst ? I lite mer än 2 år. 

Jag är extremt nyfiken på er hus! Hur ser det ut? Rundvisning kanske? Hahah jag förstår det och jag har varit extremt dålig på att visa. Ni kan få en rundvisning i bilder eftersom jag hatar att stå bakom kameran i videos. 

Sen undrar jag också mer ingående hur planer samt tankar är och går med Tino just nu (vet ju liiite bakgrund) hade vart kul att få veta. Tankarna kring Tino har varit väldigt upp och ner, samt fram och tillbaka flera gånger. Sedan han började visa sitt dumma beteende som faktiskt kan skada mig kraftigt har tankarna blivit många. Ska jag ha kvar honom eller ej, men eftersom han är min lilla bebis kommer jag troligtvis aldrig att ge upp honom. Nu har jag världens möjlighet och Martin är riktigt duktig som tränare även att han ibland kan tycka Calltino är knepig. Jag hoppas verkligen att allt ska gå sin väg men det är aldrig lätt med en häst som har dåligt förflutet och sedan visar det så kraftigt. 

Om du skulle beskriva din framtid, hur skulle den se ut? Jag är nöjd med hur mitt liv ser ut nu så jag hoppas att framtiden är ganska likt mitt liv just nu. Däremot hade jag gärna sett att Niklas och jag bor på en gård med lite fler hästar än 1 samt med saker som han tycker om givetvis. Sen vill jag mer än gärna skaffa barn med Niklas. Han är ju mannen i mitt liv! Jag ser väldigt ljust på fritiden både inom ridningen och med familjelivet :)

 

 

 

#1 - Gabriella

Roligt inlägg!!

#2 - Heléna

Roligt att läsa svaren på frågorna som du har fått! Håller med om att Dear John är bra :D Gillar alla filmer som bygger på Nicholas Sparks böcker! Dagboken, The Last Song och Safe Haven är några av filmerna som är riktigt bra :D Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen! Kram <3

#3 - Photo by E M E R E L L A

Åh jag ser också fram emot sommaren, trotts att den känns såå långt bort just nu.. :P

#4 - Fanny

åh intressant å läsa!! Bra frågor å svar :)

#5 - Tilda Barkselius

Jättekul att få läsa dina svar!

#6 - Netti Starby

Vad kul att få läsa dina svar från frågestunden :-D Kramis

#7 - Brieditis Eventing

Vad kul att läsa alla svar :)

#8 - sandra

kul att läsa :)

#9 - Tuva Björnwall

Kul att läsa svaren <3

#10 - Bella

Åh vad roligt med Ullared!

#11 - Natalia

Roligt att läsa :)

#12 - Linda

Härlig läsning :-)

#13 - Dixi Wonderland

Kul att du trivs på jobbet :)

#14 - Moa

Vad bra att du trivs :)

#15 - Days by Johanna

Kul och läsa! :)

#16 - Frida

Ja riktigt härligt!
Kul att se alla svar :)

#17 - Jessica Högberg

Fina frågor svar och tulpaner!

#18 - Amanda Jona [SPONTAN]

Verkligen så himla kul att få läsa! :) Håller tummarna för att du kommer iväg på en utlandsresa :)

#19 - Johanna Utterberg

Jättekul och få läsa ännu fler av dina svar! :)

#20 - Alice

jaaa skaffa bebis 🙊😍

#21 - Amanda

Vad roligt att läsa dina svar :D

#22 - Boel

Kul att läsa :D

#23 - Ida

Kul o läsa :D

#24 - Matilda Berlin

Sååå kul att läsa! =) Kram

#25 - Josefine

Nääh jag tycker rundvisning i film!! ;)) Kanske dags att dra upp samarbetet igen?😏 kul att läsa svaren iaf!! Hihi

#26 - Felicia

kul att läsa dina svar