Svar på frågestunden, del 4

Planerar ni och skaffa barn tillsammans? Ja det gör vi verkligen, vi pratar om det väldigt ofta. 

Vad jobbar du med? Som undersköterska/omsorgsassistent. 

När började du att att blogga och vad är ditt bloggmål? Jag började blogga sept. 2009. Mitt bloggmål är att hålla mina läsare nöjda och att jag själv är nöjd med det jag publicerar. 

Finns det någonting du skulle vilja göra men känner att du inte vågar? Oj säkert massor. Typ hoppa fallskärm eller något, men jag skulle aldrig våga det. 

Vad gör du just nu? Pluggar? Jobbar? Jag jobbar. 

vad är det bästa med ditt liv? Att jag har de bästa människorna runt omkring mig!

hur vill du att din blogg ska utvecklas? Självklart att den blir större men det är viktigare för mig att mina läsare samt jag själv är nöjd med det som läggs ut här. 

vad gör du helst en bra dag? Ledig. Ta det lugnt på morgonen och äter lite frukost med sällskap, sedan tillbringa en lång dag i stallet, gärna en uteritt och sen tillbringa kvällen tillsammans med min andra hälft. Då är jag ganska nöjd! 

Favoritrum i huset? Måste nog vara köket, är så nöjd med det. 

Hur fick du din knäskada? Det var på ett ridpass med Tino, han började dumma sig på sitt vis som gjorde att jag ramlade av och fick en jäkla smäll på knät. 

Vad har du för intressen utöver ridningen? Att vara med kompisar, shoppa lite då och då. 

Vem är din allra största förebild generellt och inom ridningen? Min största förebild är min mormor och inom ridningen så är det nog Peder och Lisen. 

Är du en vinter- eller sommarmänniska? Helt klart en sommarmänniska! 

 
#1 - MALIN

Vad kul att få läsa dina svar :) Fina du! Kram

#2 - Tuva Björnwall

Åh kul att läsa svaren, och himla fin bild på er!! :D

#3 - Linda

Härlig läsning :-)

#4 - Felicia

kul att läsa dina svar

#5 - Matilda

Så kul att läsa!

#6 - Annie

Fin bild :)

#7 - Netti Starby

Vad roligt att ni har planer på att skaffa barn <3 Kramis

#8 - Therese

Kul att läsa dina svar :D

#9 - Fanny

åh ni skulle få så söta barn <3

#10 - Amandahans - Skönhetsblogg

Så spännande att läsa dina svar! Kul! :)

#11 - Ida

Så fin bild och roligt att läsa dina svar :)

#12 - Tilda Barkselius

Oj visste inte att du bloggat sedan 2009 :)

#13 - Natalia

Kul läsning :D

#14 - Gabriella

Roligt inlägg!!

#15 - Johanna Utterberg

Åh så kul att läsa! Hoppas du har haft en toppen måndag! 😊

#16 - Erika

Så kul att få läsa dina svar på frågorna :)

sv. Ja precis, bebis är beräknad i juli. Verkligen magiskt :)

#17 - Heléna

Roligt att läsa alla dina svar på frågorna här i dina svar från frågestunden :D Kram <3

#18 - Photo by E M E R E L L A

Jag ber om ursäkt för förra youtube videon som inte funkade.. Nu ligger det uppe en ny SOM FUNKAR :D

Gillar verkligen dessa inlägg som du gör :D Jätte kul att läsa :)

#19 - Carolina Thoor

Roligt att läsa fortsättningen! :D

Sv; tack ska du ha hehe :D
Tack, önskar dig detsamma :)

#20 - Moa

Helt klar sommar :)

#21 - Matilda Berlin

Sååå kul att läsa! Kram fining <3