Två förmiddagar med pinglan
Godmorgon på er! 
Trots att det är helg så vaknade jag tidigt idag och på det absolut bästa sättet bredvid min andra halva. Idag jobbar jag kväll så jag har fortfarande några timmar ledigt. Snart blir det att äta frukost med älsklingen så fort han kommer hem efter att ha kollat på ett jobb. Planerna för idag är väldigt enkla eftersom jag jobbar, men jag ska till stallet och rida ut Tino tänkte jag. Sedan blir det att laga lite mat innan jag behöver ge mig iväg. 
 
Jag spenderade torsdag och fredag förmiddag med min kära vän. I torsdags åt vi frulle tillsammans och pratade lite, samt fixade mat. Sedan åkte jag vidare till stallet. Väldigt smidigt när det ligger på vägen. Igår så gick vi en stund och kollade på lite shopping. Jag hittade mig ett puder som jag har letat om länge, efter det åt vi och fikade lite innan det var dags att dra sig hemåt för att jobba. Jobbpasset gick bra. 
 
Vad roligt att ni gillar frågorna samt svaren så mycket från min frågestund. Det är alltid roligt att höra. Del 4 kommer ut så fort som möjligt och det är även den sista delen. Tusen tack för alla frågor! 
 
Hur har er helg börjat? 
 
Fick blir två söta bilder på min fina vän samt maten som vi gjorde i torsdags! :)
 
#1 - Bella

Hoppas att du får en bra lördag, kram!

#2 - Moa

Vad mysigt :)

#3 - Dixi Wonderland

Min började med jobb och kommer bestå av jobb hela dagen :P

#4 - Natalia

Så mysigt :)

#5 - Boel

Låter som en härlig dag :D

#6 - Netti Starby

Vad skönt med lite fritid innan jobbet :-D Kramis

#7 - My

Härligt :D Var i stallet imorse så det var härligt :D

#8 - Heléna

Så fin din vän är och maten ser riktigt god ut :D Hoppas du får en riktigt bra helg nu :D Kramar <3

#9 - Days by Johanna

Låter som du har det bra trots jobb helg!

#10 - Photo by E M E R E L L A

Ser ut som en jätte rolig dag :)

#11 - Tilda

Åh vad mysigt det låter och så fin din nya header är! <3

#12 - MALIN

Maten ser verkligen såååå god ut! Kram

#13 - Erika

Låter som att ni haft mysiga dagar :)

#14 - Carolina Thoor

Åh låter som fler underbara dagar. Sovmorgon, vakna upp bredvid sin andra hälft för att sedan spendera dagen tillsammans med sin kära vän innan arbetet kallar! Underbart :)

Sv; ja, det är riktigt gott med ugnspannkaka! :D

#15 - Johanna Utterberg

Åh vad härligt det låter! :)

#16 - Tuva Björnwall

Men vad härligt!

#17 - emelie

mysigt :D

#18 - Johan

Det låter som att du har haft bra dagar här på slutet :)
Min helg har hittill varit väldigt lugn. Var med i radio igår igen, men uöver det har det inte hänt mycket alls. Kan vara skönt ibland det också :)

#19 - Erika

Men så mysigt!! :)

#20 - Brieditis Eventing

Så gott det ser ut! :D

#21 - Brieditis Eventing

Så himla gott det såg ut!

#22 - Linda

Härliga bilder!!

#23 - Anita

Trevligt :)

#24 - Matilda Berlin

Guu vad god maten såg ut!! Kram

#25 - Alice

mysiga dagar! igår var det kalas hela dagen, och idag ska vi åka på fotografering 😀

#26 - Therese

Härliga bilder :D MIn helg har varit bra och mysig :)

#27 - Frida

Fina bilder och maten ser god ut! :)
Jag har haft en bra och lugn helg. Är så trött efter veckorna nu för tiden

#28 - Tilda Barkselius

Men så mysigt!

#29 - Fanny

åh mysigt ni haft det <3

#30 - My

Mysigt med fika :D