Vädret är fantastiskt!

Hej på er! 

Vädret är helt underbart! I onsdags blåste det som bara den,  men konstigt nog tyckte jag att det var mysigt när jag la mig i sängen för att sova efter ett långt kvällpass på jobbet. Sedan dess har det varit strålande sol och riktigt vårväder, som jag älskar det! Jag fick sluta en stund tidigare på jobbet idag och det passade ju perfekt i detta vädret. Så nu efter att jag har plockat undan i hela huset sitter jag i soffan med öppen altandörr och dunkar musik. Så himla härligt! 
 
Ikväll väntas det personalfest med jobbet. Ska bli kul att umgås lite utanför jobbet och nu behöver vi verkligen det i all stress. Så Niklas får vara lite chaffis idag. Innan jag ska iväg ska vi äta lite, han måste bara komma hem först. Helgen är ganska oplanerad förutom stallbesök såklart! :)
 
Tack för alla tips på åsiktsinlägg. Jag ska sätta mig med det i helgen och redan nästa vecka kommer jag lägga mig åsikt i något som ni har tipsat om :)
 
Ha det gutt och trevlig helg på er :) 
 
 
 
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt med personalfest! :)

#2 - Fanny

åh ha kul ikv<3

#3 - Tuva Björnwall

Så himla härligt med fint väder!! :D

#4 - Johanna Utterberg

Åh vad härligt, hoppas du får en underbar kväll! :)

#5 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Det var riktigt fint väder idag! Väldigt kallt dock. Höll på att frysa ihjäl! Får gärna bli plusgrader igen, heh.

#6 - Ida

Kul, hoppas du får en fin kväll :)

#7 - Gabriella

Så roligt!!

#8 - Erika

Håller med dig om att vädret verkligen har varit på topp! ;)

#9 - sandra*

Fin bild på dig :D hoppas det är kul på personalfesten <3

#10 - Tilda Barkselius

Åh så mysigt med personalfest!

#11 - Photo by E M E R E L L A

Underbart med bra väder, önska jag också fick ha det :D haha!

#12 - Linda

Gud så roligt med p-fest!

#13 - Matilda Berlin

Men åhh! Hur underbart är det inte med just vårsolen?? =)

#14 - Natalia

Åh mys! Gud vad fin du är!

#15 - Moa

Vad kul :)

#16 - Bella

Åh vad härligt med vädret!

#17 - Emma

Härligt med sol :) Den skiner så fint här också

#18 - Jessica Högberg

så härligt att träffa lite kollegor utanför jobbet! önskar dej en fin helg med mycket sol!

#19 - Carolina Thoor

Skönt med vårväder och vårkänslor och roligt med ett personalfest. Skulle vilja gå på AW eller liknande nu snart ^^, :)

Sv; hon tackar nog! :D

#20 - Brieditis Eventing

Vackert väder ger verkligen så himla mycket energi :D

#21 - Days by Johanna

Skönt med oplanerade helger :) Hoppas ni fick en trevlig AW :)

#22 - Moa

Vad kul :)

#23 - MALIN

Såååå underbart när solen är framme! Kram

#24 - Ida

ja det är helt underbart väder!! :)

#25 - Amanda

Här har vi också haft toppen väder idag!

#26 - Josefine

Men vad skönt!! :D

#27 - Erika

Vad trevligt med personalfest :)

#28 - Amanda Westberg

Va roligt med personalfest!

#29 - Dixi Wonderland

Vi hade fint väder igår men sen fick vi snö på kvällen :(

#30 - Lina

Hoppas du haft en bra helg!

#31 - freja lindsjö

Vad skönt med vårväder ! :D

#32 - Denise

Hoppas det var en trevlig personalfest! :D