Året 2016, del 4
Mitt mående började bli sämre i Oktober, det gjorde så att bloggen inte uppdaterades lika mycket. Josefine och Tina gästblogga lite för att hålla bloggen vid liv. Jag la in något inlägg då och då, men bloggen var inte aktuellt för mig under denna månaden. 
 
Jag var ute på ett fotojobb i Oktober, ett barndop och det var så fint så. Jag fick underbart fina blommor av Niklas som väntade på bordet när jag kom hem från jobbet. 
Mitt mående fortsatte även denna månaden men det kom upp några inlägg här ändå. Bland annat vad jag önskade mig i julklapp, en liten morgonhälsning och mina nya inköp till huset. Jag var en del i stallet och red för att lugna min hjärna lite. Niklas och jag hade ett år som vi självklart va ute och firade med bowling och att äta ute. 
I hela December stod bloggen helt tom, men det var full rulle ändå. Jag började sakta men säkert att må bättre men inte tillräckligt för att dra igång med bloggen igen. Julstessen kom som vanligt, men jag hade en helt underbar jul med en massa firande med både min och Niklas släkt. Jag julhandlade julklappar med Tina i början av månaden och firade jul med henne senare under månaden. Vilda hade Lucia på dagis och självklart var jag hos min fyrbenta prins! 
 
 
#1 - Days by Johanna

Hoppas du mår bättre i ditt mående nu :)

#2 - Annie

Hoppas att du mår bättre idag ❤

#3 - Tuva Björnwall

Så kul att läsa, och så härliga bilder!!

#4 - Josefine

Åh.. kommer ihåg de här månaderna.. var jobbigt att vara så maktlös och inte kunna hjälpa dig på något vidare bra sätt :(<3

Jaa just det! Det hade han ju.. Vad gjorde ni åt det? Någon speciell sko? Bytte du hovslagare?:o<3

#5 - Alice

Skönt att året slutade rätt bra tillslut iallafall 😘

#6 - FrökenTV, bloggen om tv och film

häärligt

#7 - Johanna Utterberg

Skönt att du började må bättre i december och vilka fina bilder du bjuder på. :)

#8 - Photo by E M E R E L L A

Tack så mycket :) Åh vilket roligt inlägg ;)

#9 - Emma

så härliga bider

#10 - NICOLE

Så tråkigt att du inte har mått bra :( Hoppas det har blivit bättre, och så fina bilder :)

#11 - Linnea

Gud vad jag älskar kortet från killen på första bilden, så gulligt <3

Hihi, ja cappuccino är det godaste som finns - typ :)

#12 - Gabriella

Hoppas att du mår bättre nu!!

#13 - Carolina Thoor

Synd att måendet försämrades, men lät ändå som om du hade fullt upp och hade det underbart tillsammans med din pojkvän, hans dotter samt kompisar och din häst! :D

Sv; jaså? Hur kommer det sig att du gärna arbetar kvällspassen? Är det för att du är ute efter sovmorgonen eller är det för att det är lugnt och skönt då?! :D

#14 - MALIN

Det låter verkligen som ett underbart år :) Kram

#15 - Jessica

Hoppas du känner dig piggare nu, har varit inne och kikat då och då. :)

#16 - Amanda

Vad skönt att du börjat må bättre och vad kul att du är tillbaka!! :)

#17 - Ida

Såå fina bilder!

#18 - Alice Lindström

Roligt med tillbakablick :)

#19 - NICOLE

Hoppas du får en fin fredag! Kram

#20 - Matilda Berlin

Men åh vilka fina bilder! =)