borta från sjukan
Hej på er! 
Nu har det gått några dagar utan uppdatering men som jag skrev i inlägget innan så hade jag känslan av att jag skulle bli sjuk, och mycket riktigt så blev jag det. Det var någon influensa typ, usch! 
Nu är jag mycket piggare, det är egentligen bara lite kvar av förkyldningen. 
 
Denna veckan har hittills bestått av jobb och det kommer den fortsätta med tills fredag. Idag jobbar jag kväll men inte den allra senaste utan slutar vid 21 så det ska bli skönt. I morgon blir det nog en runda till stallet efter jobbet, måste ju gosa lite med hästen. 
 
Så vad händer i helgen? På lördag ska jag en runda till Tina och sova där faktiskt. Det var verkligen evigheter sedan vi gjorde det. Så det ska bli så mysigt! Vad vi hittar på det får vi se. 
 
Så hur är det med er då? :)
Är det något speciellt som ni vill läsa om här?
 
#1 - Tilda

Åh vad skönt att du är bättre nu! <3

#2 - Pauline Hurtig

skönt att du mår bättre!

#3 - Amanda

Vad skönt att höra att du mår bättre!!

#4 - Linnéa

Åh vad skönt att du har tillfrisknat nu <3
Jag har bara jobbat den här veckan, snart helg igen - sååå skönt :).

#5 - Tuva Björnwall

Åh du är ju så himla fin!!

#6 - Days by Johanna

Usch inget kul med influensan! :(

#7 - Dixi Wonderland

Skönt att du mår bättre :)

#8 - Heléna

Så skönt att du mår bättre! Var rädd om dig nu tills förkylningen har gått ur kroppen <3 Låter som att du har en mysig helg framför dig :D Kram <3

#9 - Tilda Barkselius

Härligt att du mår bättre nu!

#10 - Gabriella

Skönt att du mår bättre!!

#11 - MALIN

Härligt att du mår bättre! Kram

#12 - Netti Starby

Vad jobbigt med förkylning men vad skönt att det känns bättre! Kramis

#13 - Erika

Så härligt att du känner dig bra igen! <33 <33

#14 - sandra'

Kul att se en kommentar från dig :) det var länge sen, jag hoppas allt är bra med dig förutom att du varit sjuk men hoppas bara du blir bättre nu!! fin bild på dig <3

#15 - Ellen - tävlingsryttare

Så skönt att du känner dig bättre nu! :)

#16 - Denise - Hundliv trots allergi!

Krya! <3

#17 - Tina

Bästa lördagen Ever! Har alltid så fantastiskt kul med dig gumman! ❤️❤️ Du är världens bästa, och jag saknar dig redan ❤️