Ett nytt år
Hej på er! Det var otroligt länge sedan vi hördes. Hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en underbar jul och gott nytt år. Det känns som att jag har en massa att uppdatera er om men egentligen har jag nog inte det. Det känns bara så eftersom det var länge sedan jag loggade in här. 
 
Julen och nyår har hunnit passera. Jag har jobbat hela nyår och halva julen kan man säga. Det har gått bra även om det för stunden känns lite surt. Julafton och juldagen spenderade jag och Niklas med min släkt. Annandagen med hans. Julen har varit väldigt mysig och jag fick spendera den med de som jag älskar. 
Nyårsafton jobbade jag men efter jobbet åkte jag för att vara med Niklas såklart. 
 
Så hur har 2016 varit? 
Ja mesta dels väldigt bra. 2016 har haft sina toppar men även de stunder där mycket har känts piss. Det har varit mycket upp och ner med Calltino. Ibland har han gått toppen och ibland har jag bara velat skita i allt. I början av året blev mitt knä hårt skadat och jag har fått lida en del med det. Men svårigheterna som har varit detta året gör inte så detta har varit ett dåligt år. Jag minns verkligen höjdpunkterna, jag har fortfarande min älskade pojkvän bredvid mig som jag älskar mest av allt, jag har otroligt fina vänner som ställer upp för mig, Niklas och jag köpte hus som vi sedan totalrenoverade och som gjorde att vi är sambos, han satte en ring på mitt finger när vi var på Gotland som gör att vi är förlovade, jag har en häst som jag älskar trots hans busigheter, jag har fotat barndop osv. Det finns så många höjpunkter från detta år som gör 2016 väldigt minnesvärt för mig. 
 
Nu ser jag fram emot 2017 som bara den, och jag hoppas att der året kan ge ännu mera glädje. 
 
Jag tänkte att jag skulle försöka göra en sumering av förra året, vad tycker ni om det?
Jag får inte alltid så mycket tid över till bloggen, men jag ska verkligen försöka :)
 
#1 - NICOLE

Kul att höra från dig :) Förstår att det inte är kul att jobba så mycket under de helgerna men du gör ett viktigt jobb =)

#2 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Kul att höra från dig! :)
God fortsättning på det nya året ❤

#3 - Johan

Jag tycker definitivt att du kan göra en sumering av året, sådant är alltid kul att läsa :)

Hu är det med knät nu och hur går det att jobba och rida med det?

SV: Klart jag gjorde, det har varit lite tomt i bloggosfären utan dig :)

Jag hoppas att ditt 2017 blir fint och bra! :)

#4 - Matilda & Alva

Shit vilken fin blogg du har!
Kram :D

#5 - Therese

Jag ser också fram emot detta året :D

#6 - MALIN

Det hade varit jättekul att se en summering! Kram

#7 - Lina

Hoppas du får ett bra 2017!

#8 - emelie

kul att du är tillbaka!!! :)<3

#9 - Linnéa

Sååå härligt ditt 2016 varit, hoppas 2017 blir detsamma <3

#10 - Gabriella

Hade varit jätteroligt med en summering utav 2016, fiiiin bild!!

#11 - Tuva Björnwall

Åh vad kul att du är tillbaka!! <3

#12 - Erika

Gott nytt år på dig finis! Så himla härligt att du äntligen är tillbaka. Har saknat både dig och din blogg ❤️

#13 - Dixi Wonderland

Så fin bild :D

#14 - Carolina Thoor

Vad trist att året har haft sina upp och ned gångar, men att du är förlovad, att du och Niklas är sambos i ett stort och fint hus - ja det är hur underbart som helst! Min dröm för 2017 kan jag säga dig. Både att få vara förlovad och flytta hemifrån med min älskade Niclas! :D

Sv; tack ska du ha :D
Jo tack, jag har haft en bra julafton och en bra nyårsafton :D

#15 - Alice

kul att du är tillbaka 😀 ja en summering vore roligt att läsa! kram

#16 - Freja Lindsjö

Så fin bild :) Tycker en summering lät som en bra ide, kram!

#17 - Heléna

Härligt att höra ifrån dig igen :D Underbar bild på er <3 Jag önskar dig ett helt fantastiskt 2017 med massor av underbara upplevelser och en massa skoj! Kram <3

#18 - JoJo

ja jag vill verkligen läsa en summering av förra året! :) är roligt att få höra ifrån dig igen :)

sv; det har jag haft tack. hoppas du också har haft det! :)

ja, jag fick det jag önskade mig i julklapp. fick du det?
hur är allt med dig vännen? <3

#19 - Amanda

Kul att du är tillbaka 😃 Förstår att du ser fram emot 2017!

#20 - Frida

Ja det var riktigt gott!
Välkommen tillbaka sötis :)

#21 - Pauline Hurtig

alltid roligt med summering :)


så fin bild!

#22 - Josefine

Roligt att se att du är tillbaka :* En summering vill vi gärna ha av ditt 2016 ja! ;)<3

#23 - Josefine

Tycker också att du borde lägga upp lite fler videos! Hihi<3

#24 - Denise

Vilken fantastiskt fin bild på er!
Låter ändå som att du har haft en riktigt bra år med många härliga minnen att ta med dig! :)

#25 - Beatrice Hanssen

Vilken fin bild på er! :-D

#26 - FrökenTV, bloggen om tv och film

vilken fin bild :D

#27 - Ellen - tävlingsryttare

Så härlig & mysig bild!