Ny design
Hej på er! 
Som ni säkert märker är det en stor förändring här på bloggen. Även fast jag gillade min gamla design så hade jag haft den på tok för länge så jag hade tröttnat på den. Så nu är allt bytt och det fick bli en snygg men enkel design på det hela. 
 
Mitt jobbpass idag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig utan kom hem tidigare. Så tvätten har gått hela dagen kan man säga och jag har hunnit plocka undan här hemma. En väldigt bra fredag! Nu väntar jag bara på att gubben min ska komma hem. 
 
Så vad tycker ni om designen? 
 
#1 - sandra'

Jag tycker designen är hur fin som helst :D enkel & stil ren =)

#2 - Johanna Utterberg

Jättehärlig design på bloggen tycker jag! :) Kul med förändring ibland!

#3 - JoJo

jag tycker din nya design är superfin! :D

sv; vad kul att den gillas! :D

ja usch, jag är också så trött på snön och kylan och mörkret nu. vill ha vår, värme och sol och sen sommar! :D haha!

hur är allt med dig vännen? <3

#4 - Amanda Jona [SPONTAN]

Nya designen blev superfin! :)

#5 - Gabriella

Såå fint!!

#6 - Gabriella

Såå fint!!

#7 - Linnéa

Såå fint det blev <3

#8 - MALIN

Kul med något nytt :) Designen blev jättebra! Kram

#9 - Emma

jättefin design :)

#10 - Tuva Björnwall

jättefint :D

#11 - Johanna Utterberg

Hoppas du får en fin lördag! :)

#12 - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh, typiskt att jag kollar via mobilen nu då... Ska kika sen när jag är på datorn! 👍

#13 - Carolina Thoor

Jag ÄLSKAR din nya design och bilderna på headern. Super tjusigt! :D

Sv; tackar :)

#14 - Days by Johanna

Alltid kul och göra om! :)

Förstår dig, lite så har jag det med mitt knä med. bara gilla läget :)

#15 - Ida

Super fin designe, verkligen!! Hoppas du får en bra helg! Kram

#16 - Pauline Hurtig

snyggt!

#17 - http://siliiins.blogg.se

Jätte fint!! :)

#18 - Brieditiseventing

Supersnygg design!!! :D

#19 - NICOLE

Vad fint det blev :D Så kul med lite nytt!

#20 - my

Supersnyggt :D

#21 - Denise

Omväxling förnöjer, snyggt! :D