Ny vecka efter helgen
Hej på er!! 
En ny vecka har nu börjat efter en bra helg! Vi har varit och bowlat samt att jag har varit med bästa Tina. Jag åkte ju till hennes i lördags och skulle även sova där för att hålla henne sällskap. Vi hade det så trevligt, som alltid! Det måste bara göras om. 
 
Jag har även varit i stallet i helgen. I lördag gick ridpasset väldigt bra måste jag säga. Han skötte sig fint. I söndags blev det mys och gos eftersom det var så fruset i paddoken. 
 
Igår var det dags för jobbet igen och det gick bra. Idag jobbar jag 8-20 så när ni läser detta så jobbar jag antagligen. Hoppas att ni får en fin tisdag och en fortsatt bra vecka! 
 
 
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så roligt med bowling!

#2 - MALIN

Hoppas att du får en härlig tisdag! Kram

#3 - Carolina Thoor

Usch för en sådan heldag :/ har vi heldagar jobbar vi 7-21.30, hoppas för gudskull att jag slipper... :(
Men låter som en mysig helg tillsammans med din vän :)

Sv; tack ska du ha <3

#4 - NICOLE

Kul med bowling :)

#5 - Johanna Utterberg

Låter som en riktigt bra helg!! :)

#6 - Tuva Björnwall

Vad kul med bowling :D

#7 - Gabriella

Roligt att bowla!!

#8 - Ida

Åh vad kul med bowling!

#9 - N

Kul :D

#10 - Linnea

Åh, bowling som är så kul :)

Tack, känns lite bättre just nu, fast illamåendet hänger kvar.

#11 - Bea

Fin design på bloggen!! :-D

#12 - Sarah

varsegod

#13 - Days by Johanna

Låter som en härlig helg.!

#14 - Josefine

Så fint det blev med nya designen! Så roligt att få umgås med bästisen! Kul att du verkar ha kommit igång med Tino igen också :D

#15 - Josefine

Så fint det blev med nya designen! Så roligt att få umgås med bästisen! Kul att du verkar ha kommit igång med Tino igen också :D

#16 - Joline

Så fina bilder!

#17 - Pauline Hurtig

härligt!

#18 - Emma

Vilken härlig helg :)

#19 - JoJo

det låter som att du har haft en riktigt bra helg. är kul med bowling :)

sv; älskar den. färgerna är såå fina! :)

härligt att allt är bra med dig. jag håller tummarna att du blir av med förkylningen snart :) jo det är bra med mig måste jag säga. lite trött efter tre dagar med mycket på jobbet :P <3

#20 - Anita

Fina bilder :D

#21 - Anonym

Så kul med bowling!

svar: Tack så enormt mycket för ditt stöd gällande min hund. Det är riktigt svårt nu och det betyder så mycket. ❤

#22 - My

Härligt med en heldag i stallet :D