Planerna med Tino
Som jag skrev för något inlägg sedan så är det lite nya planer kring Tino. Fyra månader efter min knäskada hade jag fortfarande inte kommit upp på hästryggen och Calltino var tvungen att komma igång igen. Jag hade frågat runt lite om de kunde tänka sig att rida Tino men eftersom han har sina dumheter var det ingen som ville det. Då hörde jag av mig till Martin som är en riktigt duktig och omtalad ryttare här. Han har verkligen sina erfaraneheter. Han var inte alls negativ till Tinos beteende förutom att det är jäkligt fel av han att hålla på så och det var en otrolig lättnad för mig. Jag har fått höra det mesta av andra nämligen.  
 
Jag flyttade Calltino till Martin. Jag ville att han skulle få vara igång så mycket som möjligt och eftersom jag själv inte kunde rida var det bäst att flytta han dit. Calltino har än idag små tendenser till sina dumheter och jag kan inte rida varje dag med mitt knä så han står fortfarande hos Martin och det är tänkt att vi ska vara kvar där. Jag har sagt upp min plats på det andra stället och det känns bra. Jag trivs otroligt bra hos Martin och hans familj och även fast det är längre res-sträcka så är det värt det! Även om det finns många bra möjligheter med ridhus och allt i det andra stallet så är det alldeles för stort för mig, jag trivs mycket bättre i mindre stall. 
 
Det känns som sagt väldigt bra och jag är taggad för våren och en massa träning! :)
 
#1 - Tuva Björnwall

Åh vilken underbar bild!!

#2 - My

Vad bra att du har en sån bra lösning :D

#3 - Emma

så fin bild! kul du är taggad till vårens träning :D

#4 - Johan

Skönt att det känns bra på det nya stället, det är ju huvudsaken! :)

SV: Det var riktigt kul! både att prata inför politikerna, men särskilt att vara med i radio :)

#5 - Isabell

vilken fin bild!

#6 - Ida

Åh gud vilken fin bild!! Kram

#7 - NICOLE

Vad fint att det gick att lösa så bra :)

#8 - Denise

Härligt att du har hittat något som funkar och som känns bra för er! :)

#9 - Annie

Härligt att du hittade någon som kunde rida + hjälpa dig med problemen med honom. Älskar smeknamnet på din häst, min kallas nämligen för samma.

#10 - Johanna Utterberg

Vad härligt att det känns så bra på nya stället! :)

#11 - Nicole

Vad bra att det gick att lösa. Så fin bild också!! :)

#12 - Gabriella

Skönt att det känns bra!!

#13 - Pauline Hurtig

så söt bild!

#14 - Linnea

Finaste pållen <3

Ja, jag tycker många av Sia's hits, även gamla, peppar än rejält :p

#15 - Nicole Svensson

Så söt!! :)

#16 - MALIN

Vad fina ni är! Sååå härlig bild :) Kram

#17 - Carolina Thoor

Men åh vad bra att man kunde lösa det på så sätt. Att då du inte kunde/kan rida jämt så kan den här mannen hjälpa till. Härligt att höra att han klarar av Tinos dumheter så att du kan få hjälp med hans träning då du inte kan :D

Sv; ja, oerhört skönt med ett dagpass och ja, så skönt att man är pigg men konstigt nog så fick jag ta igen det idag, haha!
Okej, då förstår jag. Ja, både kvällspassen samt dagpassen har sina nack-och fördeldar :)

#18 - Josefine

Ett väldigt bra och moget beslut :* <3

#19 - Sara Ekman

Vad skönt att du får hjälp nu när du är skadad! Hoppas knät blir bättre så du kan komma igång igen :)

#20 - Brieditis Eventing

Vad kul att läsa! lycka till med din träning i vårl :D

#21 - Photo by E M E R E L L A

Tack så mycket :) Oj wow vilken stor och ståtlig häst! :) Riktigt riktigt fin!

#22 - Anita

Så fin bild!

#23 - NICOLE

SV: Det ska jag absolut göra! :D

#24 - JoJo

så himla fin bild på er! :D

sv; tack fina du. det var en supermysig söndag :) skönt att du har ledig helg nu i helgen. har du nåt roligt inplanerat då? :) <3

#25 - Carolina Thoor

Sv; hon tackar nog! :)

Det förstår jag verkligen :)

#26 - Heléna

Så bra att du kan ha honom i det stallet istället :D Jättefin bild på er <3 Hoppas du får en riktigt fin fortsättning på veckan! Kram <3

#27 - Ida

Fin bild och bra lösning :)

#28 - NICOLE

SV: Jaa visst gör den! Galet :)

#29 - Isabel Håkansson

Åh vilken fin bild på er!