1 år!

Godmorgon på er! Hoppas att ni fick ett fint sätt att vakna upp denna fredag. Jag själv vaknade trött som fasen men var ändå tvungen att stiga upp från sängen och min sambo för att ta mig mot jobbet. Har haft fyra dagpass denna veckan och man märket att jag inte är van vid det. 

Idag blir det att jobba till 16 sen ska jag förbi stallet och longera Fina. Sen blir det lite fest med några från jobbet. 

Igår hade jag och Niklas 1 år som förlovade. Tiden går så himla fort och jag älskar han bara mer och mer för varje dag. Dagen till ära så åkte vi in till Kalmar med Niklas pappa, hans sambo och två vänner till dem som vi själva har bra kontakt med. Vi åt tre-rätters och min kära svärfar stod för det. Maten var hur god som helst och även så drycken. 

Helgen bjuder på en del grejer faktiskt. Så ser fram emot min lediga helg med mitt hjärta! <3 

Jag vet att jag fortfarande inte har svarat på frågestunden om Fina men jag har inte riktigt hunnit det. Så fortsätt att ställa frågor om ni kommer på några så ska jag svara på dem så fort jag har tid :) ha det gutt! 

#1 - Linnéa

Åh grattis, ni är sååå fina <3

#2 - Åsenslantliv

Åhh nemen grattis till er ! <3

#3 - Erika

Grattis till första året som förlovade :)

#4 - MoaKandelin

Åh grattis :)

#5 - Elin

Grattis till er! Hoppas det går bra på jobbet i dag<3

#6 - Johanna Utterberg

Åh så kul, grattis till er! :)

#7 - Days by Johanna

Låter som ni har det bra.

#8 - Sofie

Vad fina ni är åh, grattis! :)

#9 - Sarah

Grattis :)

#10 - Linda

Grattis Grattis :-)

#11 - MALIN

Grattis till ert första år som förlovade! Fina ni! Kram

#12 - Matilda Berlin

Men åhhhh! GRATTIS till er <333

#13 - Alice

Stort grattis till er fina 💗

#14 - Josefine

Så otroligt glad för din skull verkligen, fina ni <3

#15 - Carolina Thoor

Vad roligt, stort grattis till er! Vad mysigt även med restaurang besöket :D

Sv; ja, så skönt! Tack ska du ha, jag ska verkligen ta vara och njuta utav ledigheten :D

#16 - Hel%E9na

Grattis! Hoppas du får en helt underbar helg :D Kramar <3

#17 - Gabriella

Stort grattis till er!!

#18 - Alice

Åh, så underbart, stort grattis till er! <3 Roligt med lite saker att göra i helgen! ^^

#19 - Natalie

Grattis till er!! Önskar er det bästa för framtiden <3
Och gott med trerättersmiddag!

#20 - Amanda

Men å så kul, grattis<3

#21 - Josäfin Andersson

Åh låter så härligt, grattis till er! :D