Det är något med dig som får mig så jäkla lycklig!

Go kväll på er!
Hoppas allt är bra med er, med mig är det bara fint.

Måndag igen, blandar ihop dagar helt just nu känns det som. Helgen har varit hur mysig som helst, jag har spenderat den med min andra halva och det var ett tag sedan vi hade en hel helg för oss själva. 

Idag kom jag upp från sängen i en rimlig tid iaf. Jag gjorde i ordning en äppelpaj som jag åkte förbi Niklas jobb med. Tyckte de skulle få lite gotta sig lite. Sedan åkte jag in en sväng till stan med mammsen. Jag fick med mig lite schmapoo, en stekpanna och lite annat smått och gott. Vi avslutade med lite lunch på Cayenne där de säljer bakad potatis med olika sorters röror. Hur gott som helst!

Jag spenderade 2 timmar i stallet där jag och Ebba skurade och målade i lill-delen av stallet. Det blev så fint och fräscht. Nu har jag proppat i mig en massa mat, så mätt och belåten är jag iaf. Lotta på Liseberg är igång på tv:n och då passade jag på att uppdatera lite här. 

Vi hörs säkert mer i morgon, ha det gutt så länge! :)

 
#1 - Alice

Vilken mysig dag 😍

sv: åh vilken osis! du får skicka 😉

#2 - MALIN

Du är så himla himla fin! Kram

#3 - NICOLE

Härligt att Helgen var så bra 😍😀

#4 - Linnéa

Söta bilder :)
Gillar verkligen rubriken på ditt inlägg <3

#5 - Louise

Så fin du är! 😊

#6 - elin

Älskar också att befinna mig i pojkvännens tjocktröja!<3

#7 - Linda

Gud så gott med äppelpaj :-D

#8 - Johanna Utterberg

Vad härligt det låter tycker jag! :)

#9 - Dixi Wonderland

Härligt att få det fint i stallet :D

#10 - MoaKandelin

Vad mysigt :)

#11 - Alice

Gulligt av dig att baka en äppelpaj till dem! ^^

#12 - Angelica

Men vad fint av dig att åka förbi med paj, dom måste ha blivit superglada!!

#13 - Days by Johanna

Ja när man är ledig blandar man ihop dagarna.

#14 - Matilda Berlin

Åhh så härligt det lät!! <3

#15 - Josse

Bästa är helt klart pojkvännens kläder haha! Är likadan :)

#16 - Erika

Det låter som att du hade en väldigt bra dag :)

#17 - Asylmamma

Åh vilken mysigt💕

#18 - vanessa andersson

Åh gott med bakad potatis!!

#19 - Carolina Thoor

Väldigt snällt utav dig att åka förbi med en paj till din kille och hans kollegor. Något även jag skulle kunna göra hihi :D

Sv; ja, det var det. Tack, det hoppas jag med :)

#20 - Johan

Skönt att du mår bättre nu :)

SV: Haha, man måste ju inte gilla poddar, men jag är helt fast, efter att jag också var lite anti i början, men nu... det är måånga poddar jag följer om vi säger så ;)


Det låter bra!
Har du gjort något kul på semestern än så länge? Blir det något Saxnäs i år? :)