Falsterbo och shopping
Hej på er! Sent i söndagskväll kom jag hem från en helt underbar helg i Falsterbo. Det var minst lika trevligt som tidigare år och jag är så glad att jag fick ta del av det även i år. Jag tänkte att jag skulle dra lite kort om hur jag har haft det samt visa all min shopping därifrån. 
 
Vi kom fram till Malmö i fredags och då ägnade vi resten av dagen att checka in på hotellet och gå på Emporia som är ett stort varuhus. Just på Emporia köpte jag inget speciellt förutom en parfym till Niklas som han blev jätteglad för. Vi åt lite och sen gick vi upp till hotellet och laddade inför morgondagen. 
 
Hela lördagen och söndagen spenderade jag på Falsterbo Horse Show och det var som sagt helt underbart. Det är en magiskt känsla att få se bland annat Peder Fredricon, Rolf Göran Bengtsson m.fl. att rida. Dessutom kom Peder tvåa i finalen! :) 
Min snygga bränna från lördagen, god mat och fina ekipage!
 
Sen shoppade jag en hel del i Falsterbo också, bland annat lite gåvor men de visar jag inte upp här. Allt annat får ni se :) 
Till Redfina blev det ett täcke, godis, ett pannband, bett, benskydd och en luva.
 
Sedan köpte jag chinosshorts, mys-shorts, en lila tröja till Vilda, en rosa Jacon Piké, ridbyxor, en randig piké, en vanlig t-shirt och en stickad tröja. 
 
En helt underbar helg med andra ord!! 
#1 - Jessica Högberg

Vilken härlig shopping! Gissar att resten var bra oxå;)

#2 - Erika

Vilka superfina köp du gjorde :)

#3 - Linnéa

Härligt låter det, och fina inköp :-)

#4 - Sarah

Så mysigt ni hade de :)

#5 - NICOLE

Åh vad kul :D

#6 - MoaKandelin

Massa bra shopping :)

#7 - Days by Johanna

Låter som du haft det kanon!

#8 - Amanda

Så kul med shopping<3

#9 - Alice

Det lät som en perfekt helg 😍✨

svar: hennes favorit brukar vara spaghetti och köttfärssås, men inte nu i denna period..😩

#10 - Alice

Åh, så roligt ju, och så fina saker! <3

#11 - MALIN

Vilken läcker bränna du fick haha! Kram

#12 - Sofie

Så himla kul du har haft det bra där, fina saker du köpt! :)

#13 - Linda

Åh vilken härlig shopping :-D

#14 - Dixi Wonderland

Va mycket fint du hittade :D Jag såg när Rolf-Göran hoppade och tappade stigbygeln. Helvete va spännande det var :D

#15 - Josse

Vilka fina inköp och ser ut som en underbar helg :)

#16 - Johanna Utterberg

Låter som en riktigt härlig helg! :)

#17 - Matilda

Låter som en bra helg!
Kram :)

#18 - Matilda Berlin

Åhh så mycket härlig shopping!!

#19 - Carolina Thoor

Men åh ser ut som en toppen helg, både till väder och allt annat! :D

Sv; ja, det är viktigt med snygga sängkläder. Det håller jag helt med om! Och ja, så jobbigt annars :D

#20 - Gabriella

Roligt med nya saker!!

#21 - Heléna

Så härligt och så mycket fint du fick med dig hem :D Hoppas allt är bra med dig fina du <3 Kramar <3

#22 - My

Åh vad roligt!! Så snygg bränna haha ;) Dunderfina saker har du köpt :D

#23 - Pink Unicorn Metalhead

Ja det gjorde de :) Men nice! och en massa god mat ser jag :)

#24 - Erika

Den randiga pikén var ju supersnygg! Vill så gärna också åka till Falsterbo, jag har aldrig varit där faktiskt ;)

#25 - Johan

Haha, det åliga Falsterboinlägget ;)
men det låter som att du har haft det väldigt bra!

SV: Då förstår jag att du är glad nu och jag hoppas det kommer gå super med den nya hästen! :)

#26 - Josefine

Så mycket fint du fick med dig verkligen. Och återigen, tack snälla för tröjan <3