Hästrummet
När jag visste att huset som vi bor i nu hade källare så hade jag bestämt att jag skulle ha ett hästrum med alla mina grejer som jag inte får plats med i stallet. För ett ganska bra tag blev jag klar med det och jag är mer än nöjd. Jag har det väldigt organiserat med lådor så jag hittar det jag vill ha lätt. 
 
Mycket lådor som sagt men varje låda har sin grej, vård, ridvantar, sporrar, refex, boots, benskydd osv. 


Vintertäcken i ena och 150g i den andra + ett fleece som egentligen inte ska ligga där ;)

Schabrak


Grimmor, grimskaft, martingal, träns och extra ryktborstar


Plats för jackor och väst, samt lite foder och ridkläder. 
 
#1 - Alice

underbart att ha ett helt rum för dina grejor 😍

#2 - Gabriella

Wow vilken ordning, så skönt!!

#3 - Elin

Åh så fint!!

#4 - NICOLE

Så himla bra att kunna ha grejerna på ett och samma (bra) ställe :)

#5 - Ida

Så bra de ser ut att blivit :)

#6 - Natalie

Vad smidigt att göra om källaren och behövligt :D

#7 - Linnéa

Härligt att var sak har sin plats nu då <3

#8 - MALIN

Vad fint ni har det :) Kram

#9 - Dixi Wonderland

Imponerad över hur rent och fint du hade det :D

#10 - Linda

Så fint ni har det!

#11 - Matilda Berlin

Såå skönt att kunna ha ordning =)) Kram

#12 - Asylmamma

Åh! Jag drömmer också om att få ha ett hobbyrum i mitt framtida drömhus 😍

#13 - Jessica Högberg

Du behöver verkligen ett rum för dina saker!

#14 - Vanessa Andersson

ÅH så smart!! Borde ta efter det!!!

#15 - Pink Unicorn Metalhead

Tack så mkt :)
ååh vad nice att du har ett källarrum till alla dina hästgrejer, fint du har ordnat med det också :)

#16 - Frida G Svensson

Gud vad ni hästisar behöver mycket grejor! =)

#17 - MoaKandelin

Åh så roligt att ha ett helt rum för allt :)

#18 - Tilda

Wow vad organiserat och fint! Du är så duktig <3

#19 - Josefine

En fröjd för ögonen med all den organisationen! ;)

#20 - Josäfin Andersson

Men åh så smidigt :D Så snyggt ordat också!

#21 - anneli

Vad perfekt! jag älskar också när det är ordning och reda, när man hittar det man ska ha ;)

#22 - Sofie

Så himla bra att kunna förvara dina hästprylar där! Fint det blev! :)

#23 - Erika

Toppen med sådan förvaring :)

#24 - Johanna Utterberg

Vilken bra och fin ordning du har på sakerna! :)

#25 - Anita

Snyggt!!