Min helg!

Hej på er! Nu är det ny vecka igen. Veckorna går alldeles för fort tycker jag. Jag har iaf haft en helt underbar helg. I fredags var det lite ungdomsfest med ungdomarna på jobbet. Vi hade hur kul som helst och man var ganska sleten när man kom hem, men jag skapade en skratt för min kära sambo iaf. 


I lördags var jag mycket piggare än vad jag trodde. Jag var i stallet vid hyfsad tid och fick till ett fint pass på Fina. Först var vi ute i skogen och red lite samt avslutade med några fina språng på banan. Niklas åkte iväg och jobbade efter vi hade varit i stallet och då passade jag på att möta upp mammai Kalmar. Jag skulle nämligen beställa hem lite saker från hööks. På vägen hem handlade vi lite mat och sen åkte vi hem och chillade lite. Vid sju tiden kom Niklas och Julius och då hade vi förberett så all grillmat var färdigt och uppdukat på bordet. Det var så gott!! :) 

Igår så var jag också i stallet på morgonen och hade lektion för Monica. Det gick så bra och fick en helt underbar känsla. Även om det är mkt att jobba på så kom vi ett rejält steg framåt. När jag kom hem blev det att stor städa hela huset och efter det blev det en dusch. Senare på kvällen åkte vi för att fira Niklas bonuspappa. Vi åt på ett fint ställe i Borgholm. När vi kom hem blev det en film och sen somnade jag fint.

När ni läser detta är jag troligtvis på jobbet, så hoppas att ni får en fin dag och en bra start på veckan! :) 

Bjuder på lite bilder från helgen! 

#1 - elin

Håller med dig veckorna går alldeles för fort <3

#2 - Days by Johanna

Låter som en härlig helg :)

#3 - Linnéa

Hihi, ja det är sååå mysigt att bli moster en gång till... och en tös - har redan inhandlat en massa rosa bebiskläder *oops*. Imorgon får jag nog se hjärtat <3

Härliga bilder :p

#4 - My

Åååh vad roligt :D

#5 - Gabriella

Åh såå mysigt!!

#6 - MALIN

Vilken härlig helg du har haft! Kram

#7 - Johan

Det låter som en fin helg och grillat är ju bara såå gott! :)

SV: Det måste ju lösas på något sätt och det här är nog den bästa lösningen för alla ur ett längre perspektiv och som jag skrev så känns det ändå som en seger att vi kan fortsätta vara vänner såhär efteråt, för det är det inte alla som kan. Samtidigt känns det så klart både tomt och konstigt just nu, men jag tror som sagt att det blir skitbra på sikt.

#8 - Johanna Utterberg

Låter som härliga dagar! :)

#9 - Tilda

Låter som en underbar helg! Välförtjänt <3

#10 - Heléna

Det låter som en riktigt bra helg och så härliga bilder :D Hoppas du har fått en riktigt bra start på den här veckan fina Emelie :D Kram <3

#11 - Linda

Härliga bilder :-D

#12 - Alice

Låter ju jättetrevligt med ungdomskväll samt grillmat och allt! ^^ Och så skönt att det går så bra för dig och hästisen! <3

#13 - Nimo

Ja veckorna går verkligen superfort! Vilken bra helg du har haft!

#14 - Sarah

Borgholm som e så mysigt :)

#15 - MoaKandelin

Vilken mysig helg :)

#16 - Amanda

Lät som en bra helg <3

#17 - Åsenslantliv

Åh så roligt, låter som en underbar helg! :) Kramis

#18 - Matilda Berlin

Men åhh vad roligt det lät! <3

#19 - Josefine

Låter som att du haft en mysig helg! :)<3