Mycket planering och nya inköp

Även fast jag har haft en häst innan Redfina så är det ändå en del saker som behöver inhandlas och saker som behöver planeras. Det har varit jättesvårt att kunna hålla det hemligt för er, har verkligen velat berätta om mina planer för er men ville vänta tills allt var klart. 


Hon verkar trivas hur bra som helst och hon har fått nya kompisar. Jag har ridit tre pass på henne så länge. Två på banan och en uteritt tillsammans med Compass och Ebba. Jag är dock riktigt stolt över henne för hon gick först en hel del och det är hon inte riktigt van vid och sen på ett helt nytt ställe. Hon är helt underbar! 

Det verkade vara många som va nyfikna på henne så jag undrar om det är aktuellt om en liten frågestund om Redfina? 

Eftersom jag inte har kunnat visa er mina nya inköp och all planering jag har gjort så gör jag det nu ;) 

#1 - My

Vad roligt att det går så bra :D

#2 - Sofie

Så himla kul hon är så duktig, och även på nya ställen för henne, det är inte alla hästar som klarar av det! :D

#3 - Tilda

Åh vad roligt att det går så bra! Så glad för din skull <3

#4 - MALIN

Vilka fina grejer du hittade :) Kram

#5 - Frida G Svensson

ridning verkar vara en hel vetenskap. Gud vad ni behöver grejor! =)

#6 - Anita

Men så kul :D

#7 - NICOLE

Kul att inhandla lite nytt :D

#8 - Johan

Åh, blir det en ny häst nu alltså? :)

SV: Ja, så är det ju. Det mesta börjar komma i ordning nu, men det är ändå en hel del kvr att fixa, inte minst sådant där småfix som att sätta upp tavlor och gardiner och sådant :P

Hoppas att du har det bra och njuter av semestern!

#9 - Dixi Wonderland

Va mycket fint du har köpt :D

#10 - Days by Johanna

Förstår det avrit svårt och hålla tyst om det, bra jobbat!

#11 - Matilda Berlin

Åhh så mycket fint! =)

#12 - Josefine

Typ bara Hööks grejer!! ;) Hihi :D

#13 - elin

Så mycket fina inköp<3

#14 - Amanda

Så roligt med lite nytt<3

#15 - Linnéa

Skriv kommentar...Haha, eller hur - saknar dock vissa Gossip girl och Gilmore Girls-snyggingar <3

Fina inköp :)

#16 - Erika

Så mycket fint du köpt! Förstår att det måste ha varit svårt att hålla det hemligt :)

#17 - Gabriella

Såå fina saker!!

#18 - Alice

Alltså är verkligen så taggad på er två, ska bli så kul att läsa om er och få vara med "från början" av er utveckling! Är så glad för din skull, Emelie. <3

Härligt att det verkar gå så bra för er, och vilka fina inköp! ^^Och ja, en frågestund vore nog på sin plats! :D

#19 - Johanna Utterberg

Åh så skönt att det går bra och så kul att få införskaffa lite nytt :)

#20 - Linda

Så fina köp :-)

#21 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så kul med en massa nytt! :) Härligt att hon trivs :)

#22 - Natalie

Vad vill du satsa på med henne, någon särskild gren? Hur gammal är hon och vad har hon för ras i sig?
:)

#23 - Alice

skönt att hon trivs 😍 spännande med massa nytt 😀

#24 - Louise

Vilka fina grejer 😊