Packa väskan
Hej på er! 
Ikväll blir det att packa väskan för i morgon drar jag mig neråt landet. För tredje året i rad ska jag ner och kolla på Falsterbo Horse Show.  Som jag har längtat och det kommer bli superkul. I morgon kommer jag och min mamma att bosätta oss på ett jättefint hotell (vi bodde där förra året), det blir ett besök på Emporia med shopping och sen blir det bara att äta något gott och ladda upp inför helgen. Jag hoppas på att se en hel del fina ekipage. 
 
Uppdateringen under helgen kommer inte att bli jättebra, däremot kommer jag att uppdatera er om helgen under nästa vecka. Så ni får hålla ut till dess alla ni som är hästintresserade. 
 
Jag bjuder på en del bilder som jag har tagit från de andra åren :)
 
 
 
 
#1 - Linnéa

Åh vad kul, hoppas dina kommande dagar blir superroliga <3

#2 - My

Åh inte alls avis!!! Hoppas du får det grymt :D

#3 - Jessica Högberg

Vilken härlig helg du har att se fram emot!

#4 - zoida.blogg.se

Hoppas att det blir en bra helg :)

#5 - elin

Åh så kul<3

#6 - Days by Johanna

Låter som du kommer få det kanon!

#7 - Anita

Åh så roligt :D

#8 - MoaKandelin

Åh vad härligt :)

#9 - Alice

Åh, så underbart! <3 Hoppas det blir bäst!

#10 - Josse

Låter som en bra helg!

#11 - Gabriella

Åh såå roligt!!

#12 - Amanda

Låter så mysigt<3

#13 - Sofie

Vad kul, hoppas ni får det bra där borta! :)

#14 - MALIN

Vad roligt :) Hoppas du får det bra härnere i Skåne! Kram

#15 - Erika

Ha nu superkul :)

#16 - Johanna Utterberg

Åh så kul! :)

#17 - Carolina Thoor

Men åh vad mysigt! Jag hoppas att du och din mamma kommer att ha det jätte mysigt :D

Sv; jo tack, det var det verkligen! Jo, men visst. Det är något med att starta veckan med att vara ledig som gör ens vecka så himla bra tycker jag :'D

#18 - Linda

Härligt att packa väskan!!

#19 - Natalie

Vad roligt att du ska få åka till Falsterbo! Har aldrig varit där så det skulle vara en rolig upplevelse att kunna få åka dit åren därpå :)

#20 - Dixi Wonderland

Men gud va roligt :D

#21 - NICOLE

Å vad roligt :D Ha det så bra!

#22 - anneli

Fan vad häftigt! hoppas det blir bra väder också, då blir det extra kul :)

#23 - JoJo

vad kul att du ska dit i år igen :D hoppas att du får det toppen sweetie <3

sv; tack jag är själv jättenöjd med naglarna :) ja det är alltid kul när man känner sig extra fin och fräsch <3

#24 - Days by Johanna

haha javisst var den bra!

#25 - Linnéa

Hihi, ja det är väl så - min mr. Right är säkert nån som jag har känt i 10 år <3

#26 - LIL BABUSTYLE - Here's my story

Låter som en toppenhelg!