PASSA PÅ!

Eftersom jag inte alls kommer vara tillgänglig här under helgen så kör vi på en

FRÅGESTUND

om

Redfina

. Det var ju en del som var nyfikna så passa på nu. Ni har under helgen på er så svarar jag på frågorna så fort jag kommer hem. 

Nu ska jag ha det grymt i Falsterbo! 

#1 - Matilda Berlin

Men åhh så kul!! =)

#2 - %E5senslantliv

Vilken sötnos!
Ha de så kul på Falsterbo :)

#3 - Sofie

Hoppas du får det kul på Falsterbo :)

#4 - Sofie

Hoppas du får det kul på Falsterbo :)

#5 - Alice

ha en underbar helg fina du 💕

#6 - Amanda

Så mysigt det låter<3

#7 - elin

Roligt med en frågestund , vad fick dig att börja blogga? Vad blir du allra lyckligast av? Drömresemål? <3

#8 - Gabriella

Åh såå roligt med Falsterbo!!

#9 - Nicole Svensson

Vad är det sista du hade jobbat med? Har du något syfte med bloggen? Vad inspirerar dig? :)

#10 - Louise

Hoppas du har det bra! 😊

#11 - My

Hoppas du får det bra! :D

Hur gammal är hon?
Har du tänkt tävla med henne och isåfall vad? :)

#12 - Josse

Fin bild!

#13 - sarah

fin häst

#14 - Ida

Hoppas du har en superbra vecka :D

Varför började du blogga?
Nr fick du ditt intresse för hästar?

Vill du bli intervjuad och synas bland mina läsare, kika in på min blogg :D

#15 - Sarah

Fin bild :)