Välkommen!

Alla äventyr som jag har varit iväg på har nu fått ett resultat! 


Igår välkomnade vi Redfina! 
Jag är så lycklig över min nya häst och vi har så mycket roligt framför oss. 

#1 - MALIN

Sååå fina bilder :) Hästar är så vackra! Kram

#2 - åsenslantliv

Nemen vilken sötnos! :) Önskar er all lycka till!

#3 - Louise

Så fin 😍

#4 - Erika

Men åh vad roligt för dig! :)

#5 - Alice

Men åh vad roligt 😍💕

#6 - Gabriella

Såå fin!! 😍😍

#7 - Carolina Thoor

Vad roligt. Jag hoppas att det kommer att gå bra med den nya hästen & att ni finner en vänskaplig band :D <3

Sv; tackar! Jag försöker allt :D ja det var en bra tisdag!

#8 - Anita

Grattis till nykomlingen!! :D

#9 - Linda

Så himla fin!!

#10 - Dixi Wonderland

Stort grattis till nya hästen :D Blir lite avis för jag vill också ha en xD

#11 - JoJo

men åh så kul för dig!! :D <3

sv; kul att vi vad lika på vissa punkter :) härligt att din midsommar var bra trots att du jobbade hela helgen. :) min midsommar var också bra. hoppas du har en fin helg vännen <3

#12 - Linnéa

Wow, sååå fin pålle där <3

#13 - Sofie

Så kul för dig! :D

#14 - elin

Så fin!<3

#15 - Alice

Åh, men vad roligt! :D Så fin hon är! Ska bli kul att följa er resa, heja er! Kram!

#16 - Johanna Utterberg

Åh så kul med ny häst! :)

#17 - Bokstund

Vilken finis! 😊

#18 - NICOLE

Åå vad kul :D Lycka till!

#19 - Days by Johanna

Kul med ny häst :)

#20 - Josefine

Jag är så ofantligt glad för din skull. Detta är du SÅ värd! <3

#21 - Asylmamma

Åh så fin😍😍

#22 - Tuva Björnwall

Åh ser framemot att höra mer om henne? ;) <3

#23 - Matilda Berlin

Men åhh vad fin!!!

#24 - Natalie

Vad underbart med en ny häst! Vad fin, lycka till för er! :D
Hoppas man får läsa lite om henne!

#25 - My

Ååååh vad roligt GRATTIS :D

#26 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men alltså åh så roligt! :D

#27 - Pink Unicorn Metalhead

Ja det var gott :) ååh vad kul! Hoppas du kommer trivas riktigt bra med din nya häst :)

#28 - Ida

Åh så kul :)