S.e.m.e.s.t.e.r
Go kväll på er! Nu kikar jag in här igen, va lite sugen på det :)
Allt bra med er? Hade ni en bra midsommar?
 
Jag har jobbat hela helgen och det var varit väldigt trevligt. Vi har firat midsommar med en del av brukarna och de var väldigt nöjda med allt som vi hade fixat. På midsommarkvällen blev det lite festligheter innan det var dags för att att jobba vidare på lördagen. Men nu går jag på semester. Det ska bli väldigt skönt trots att jag hade lite ångest när jag gick från jobbet. Konstigt nog ;)
 
Jag har verkligen en hel del på gång, och ni kommer få reda på det inom väldigt snar framtid, bara vänta och se.. 
Kvällen blir i sin helhet väldigt lugn, jag är ganska trött efter helgen och har en del sömntimmar att ta igen. Jag ska fortsätta att skriva klart några inlägg som är lite förberedda. Jag ska försöka att hålla er så uppdaterade som möjligt. 
 
Som jag saknar dig!! ♥
 
#1 - Elin

Åh vilken fin bild!!❤️

#2 - Days by Johanna

Härligt med semester. Har du några kul planer?

#3 - Gabriella

Åh så skönt med semester!! <3

#4 - NICOLE

Min midsommar var toppen :) Härligt med semester! Ha det så bra :D

#5 - Amanda

Så härligt med semester <3

#6 - Linn%E9a

Hihi, ja jag älskar Guetta/Justin låten - det enda som stör mig är att VS-modellerna är såååå snygga i videon <3

#7 - Josefine

Välkommen till semesterligan ;) Ska bli så kul när du kan dela med dig av allt spännande här sen :DDD

#8 - Dixi Wonderland

Va härligt med semester :D

#9 - Matilda Berlin

Men guuu så härligt!!! NJUT nu utav semestern <33

#10 - Johanna Utterberg

Vad skönt med semester!! :D

#11 - Josse

Superfin bild!

#12 - Erika

Skönt med semester, njut! :)

#13 - Louise

Härligt med semester 😀

#14 - Alice

Låter som en bra midsommar, och så skönt att du nu har semester! <3 Spännande att du har mycket på gång, ska bli kul att läsa om!

#15 - my

Härligt att du gått på semester!! :)

#16 - Heléna

Förstår att du saknar honom <3 Det låter som en riktigt bra midsommar :D Ha en härlig semester nu fina du <3 Kramar <3

#17 - Heléna

Förstår att du saknar honom <3 Det låter som en riktigt bra midsommar :D Ha en härlig semester nu fina du <3 Kramar <3

#18 - Carolina Thoor

Åh vad härligt med semester & vad roligt att era brukare vart så nöjda över midsommaren som ni anordnat! Ja, jag kände också så efter att jag hade arbetat på gamla jobbet - då jag skulle gå på två veckors semester. Det var verkligen kämpigt men tror att det är för att man trivs så bra :D

Sv; ja, verkligen! Jo tack det hade jag :D

#19 - Alice

Så underbart med semester! Njuuut😍

#20 - MALIN

Vad härligt med lite semester! Kram

#21 - Pink Unicorn Metalhead

Tack :) ååh vad skönt med semester! kom tillbaka från min för två veckor sedan. blev en tidig semester då jag skulle till Sweden Rock. Men jag har bokat in ytterligare en semester i Sverige så jag flyger dit igen om fyra veckor :)

#22 - Josefin

spännande och se vad du har på gång :D kramar

#23 - Tuva Björnwall

Finaste ni <3

#24 - åsenslantliv

Så skönt med semester!

#25 - Linda

Skönt med semester :-D

#26 - Johan

åh, så värd semestern du är, Emelie!!!
Ta hand om dig och njut riktigt ordentligt nu! :)

Ser fram emot att läsa om vad du har för kommande planer... :)

SV: Tack så mycket! Det känns skitbra och det ska bli riktigt kul med allting :)

#27 - JoJo

vad härligt med semester. det får jag på måndag! :D

sv; ja det hade jag tack. :) hur var din midsommar vännen? <3

#28 - Linnéa

Jag hade en strålande midsommar, trots regnet <3
Och nu har man 2 veckors semester framför sig, ah, trodde aldrig att jag skulle få ur mig ordet SEMESTER <3