1 Mars
Nu är äntligen första vårmånaden här. Jag tycker det är så skönt att det går mot ljusare tider och dagarna blir mycket längre. Denna månaden kommer bjuda på en del go-saker. Jag ska till Ullared med bästa vännen och hon fyller även år denna månaden. Det är lite fler ändrade planer, dock kan jag inte riktigt gå ut med det än men ni ska självklart få veta det så snart som möjligt. 
Det kommer bli en toppen bra månad! 
 
Just den första mars bjuder väl inte på så jättemycket för min del. Vädret är okej, det var strålande sol tidigt på morgonen. Ikväll väntas jobb så därför har jag fixat morgondagens matlåda till både Niklas och mig nu, det blev även en portion till Niklas när han kommer hem idag. Tvättmaskinen är på och snart blir det att lägga i en tvätt till. Nu ska jag fixa frulle och kolla på de två senaste avsnitten på Ullared, helt klart ett av mina favorit program! :) 
 
Ha det bra! 
 
#1 - Linda

Härlig inspo!

#2 - Bella

Så fina bilder!

#3 - Netti Starby

Vad kul att du ska till Ullared! :-D Kramis

#4 - Alice

hoppas att våren kommer på riktigt snart 😍
svar: det tycker jag absolut att du ska! 😉

#5 - Johanna Utterberg

Så härligt med mars nu! :)

#6 - Dixi Wonderland

Jag tycker det är så skönt att vi får en ny månad med förhoppningsvis mer sol :)

#7 - Moa Kandelin

Så fina bilder! :)

#8 - Nicole

Tycker också det är skönt med mars när det blir ljusare. Fina bilder :D

#9 - Tuva Björnwall

Så fint collage :D

#10 - Carolina Thoor

Härligt att mars bjuder på många go saker! Själv bjuder mars på härliga händelser som jag riktigt ser fram emot :D

Sv; haha jag förstår det. Det är så gott med kaffe! :D

#11 - Erika

Så härligt med mars! Här blir det också Ullaredstripp denna månaden :)

#12 - Days by Johanna

Härligt med en tripp till ullared.

#13 - Michelle Petersson

Så härligt när man kommer in i vårmånaderna! :D

#14 - Emma

åh vilka härliga bilder :)

#15 - Heléna

Härligt att du har härliga planer för den här månaden :D Hoppas du får en underbar start på våren som påstås börja idag :D Kramar <3

#16 - Gabriella

Åh så roligt med Ullared!!

#17 - Tilda Barkselius

Underbart att vi går mot ljusare tider nu!

#18 - Fanny

inspo <3

#19 - MALIN

Sååå härliga och fina bilder! Kram

#20 - Erika

Håller med dig om att det är skönt nu när dagarna blir längre. Det behövs verkligen! ;)

#21 - Matilda Berlin

Älskar att det äntligen är på väg mot ljusare tider! Har saknat solen såå otroligt <33

#22 - Nicole

Kul med Ullared. Fina inspo bilder :D

#23 - Natalia

Så roligt med ullared :D

#24 - Annsoh

jätte fina bilder! :) Hoppas du har en bra dag!