3 saker

3 saker jag kan: Bry mig om andra, laga mat och rida. 

3 saker jag inte kan: Baka haha, tro på mig själv och sluta bita på mina naglar (de ser förskräckliga ut)

3 saker jag pratar om ofta: Hästar, minnen och framtiden. 

3 saker jag önskar mig: sommar, att bli frisk och en ny bil.

3 saker jag är stolt över: att få bära min förlovningsring, över hur långt jag har kommit i livet och mina nära och kära.  

3 saker jag blir lugn av: Att få vara med mina vänner, att vara i stallet och få slappa.

3 saker jag blir stressad av: när jag inte har kontroll på saker och ting, jobbet ibland och när tiden inte räcker till. 

3 saker jag ska göra i helgen: Jag ska förbi stallet, äta ute med familjen och ev. kolla in lite nya bilar med älsklingen.

3 saker jag gjort den senaste veckan: Varit på akuten, tvättat och bara slappat eftersom jag är sjukskriven.

 
#1 - elin

Sv: Åh tack detsamma finis!! :)

#2 - Anita

Kul lista! :D

#3 - Netti Starby

Kul läsning och vad fin du är! <3 Kramis

#4 - Hanna

super kul att läsa :D

#5 - NICOLE

Så härlig lista :) Hoppas du får en fin fredag & helg!

#6 - Photo by E M E R E L L A

Åh vilken fin bild på dig :)

#7 - freja

Så roligt inlägg :D
Har också en tendens att bita på naglarna ibland :/

#8 - Bella

Vilken rolig lista!

#9 - Johanna Utterberg

Rolig lista! :)

#10 - Denise

Rolig lista! :D

#11 - Natalia

Roligt att läsa :D

Tusen tack för gratulationerna <3

#12 - Alice

Blir också stressad av de sakerna, haha, men vad mysigt att du ska äta ute med familjen! ^^ Kram finis!

#13 - Fanny

oh intressant att läsa!

#14 - Erika

Låter som att du får en bra helg :)

#15 - Sara

Kul läsning! Hoppas du får en bra helg

#16 - Matilda Berlin

Men åhh vad kul att läsa! Blir också fruktansvärt stressad av att inte ha kolla på saker och ting!! Kram

#17 - MALIN

Kul att läsa :) Ha en bra lördag! Kram

#18 - Alice

Åh jag skulle också vilja ha en ny bil🙊