Dagens tripp
Idag har jag tillsammans med min bästa vän varit i det stora gula varuhuset. Dagen har varit helt underbar och allt har flytit på perfekt. Resan dit och hem gick galant, även fast vi körde tidigt i morse. Det var hur lugnt som helst inne på Gekås och det gjorde så det inte blev så snurrigt och tröttsamt i huvudet och sedan gjorde vi en hel del bra fynd och köp. Jag har haft en helt underbar dag med min kära vän helt enkelt, superkul att få åka dit med henne och spendera dagen där med en massa skratt, god mat och en massa snacktid.
 
Tur att man har sån stor koll när det gäller varuhuset för man tjänar mycket tid på det kan jag säga. Så vad säger ni, är ni intresserade av att se mina inköp? :)
 
 
Mitt favorit inköp, den fick dekorera bänken i hallen väldigt fint! :)
 
 
 
#1 - MALIN

Vad roligt med Ullared :) Lampan är jättefin! Kram

#2 - Fanny

aldrig varit där men det hade ju varit något att testa på... ja klart vi vill se :D

#3 - Johanna Utterberg

Åh vad kul, vill jättegärna se dina inköp!! :D

#4 - Days by Johanna

Härligt när det inte är så mycket folk där så man kan strosa runt :)

Lampan var jättefint förstår den åkte upp direkt, vill gärna se fler fynd. är sugen på åka dit själv snart!

Ja hoppas med febern försvinner snart på Hugo :)

#5 - Bella

Åh vad roligt med Ullared!

#6 - Netti Starby

Vad kul med Ullared! <3 Kramis

#7 - Moa Kandelin

vad fint!

#8 - Dixi Wonderland

Kul med lite shopping :D

#9 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Vad roligt! :)

#10 - elin

Sv: Ja det blir ju lätt så , dina krav på dig själv blir lätt din största fiende. Åh så roligt med Ullared , skulle också vilja åka dit :)

#11 - Sarah

åh vill oxå dit =) fin lampa

#12 - Erika

Väldigt intresserad av köpen! Åker ju dit på lördag så kan vara kul och se om där är något extra jag borde spana in ^^

#13 - Tilda

Åh bästa Ullared! Vill gärna se vad du köpt <3

#14 - Natalia

Åh så roligt :D

#15 - Natalia

Åh så roligt :D

#16 - Tuva Björnwall

Ja visa vad du köpt :D <3

#17 - rememberthiis.blogg.se

fin lampa!!

#18 - Gabriella

Åh så rolig!!

#19 - Sara

Låter som en jättekul dag, och roligt att allt gått bra! Vore verkligen kul att se vad du fyndat :)

#20 - Josefine

Hade varit superkul att se vad du fick med dig!:)

#21 - Ida

Kul :) Jag hoppas vi får se dina inköp här sen :)

#22 - nicole

såå roligt med ullared, skulle också vilja fara dit! :)

#23 - Heléna

Visst är det skoj att strosa omkring därinne och fynda en massa roliga saker :D Så fin lampa du fick tag på :D Kram <3

#24 - JoJo

åh vad kul! jag vill också åka till ullared igen. var flera år sen jag var där sist :P

sv; ja man blir ju det, det är ju nåt speciellt just med fredagar :D hoppas du har haft en bra helg vännen! <3

#25 - Erika

Så himla avundsjuk på dig, haha. Vill också dit!! ;)

#26 - Anita

Kul med Ullared :D

#27 - Alice

Roligt! 😀 och jaaa jag vill se dina inköp 😍

#28 - Photo by E M E R E L L A

Tack snälla :)
Vad roligt med Ullared har aldrig varit där men jag vill verkligen dit :)