En lugn förmiddag
Hej på er denna lill-lördag! :)
Jag har haft en väldigt lugn och skön morgon/förmiddag idag. Jag lämnade Vilda på dagis idag på morgonen och på hemvägen fixade jag med mig tulpaner och påskliljor hem som nu pryder mitt hem fint. Sedan fixade jag lite frulle och startade igång The Vampire Diaries, jag bara älskar den serien. Jag har även tvättat och fixat med lite annat smått. 
Ikväll väntas ett jobbpass, jobbar mellan 13 och 21:30 idag. Så det blir lugnt när jag kommer hem. 
 
Denna veckan har det varit dålig uppdatering på bloggen och jag ber om ursäkt för det. Jag har haft mycket annat att både tänka på och göra. Men jag ska bättra mig! :)
 
Hoppas att ni får en fin onsdag. Nu ska jag fortsätta att kolla serien samt svara på era fina kommenterer. 
 
 
#1 - Netti Starby

Jag var helt säker på att det var tisdag idag tills jag läste att du hade skrivit Lill-lördag! :-D Kramis

#2 - Alice

Åh påskliljor är ju så himla vackert 😍

#3 - Erika

Åh vad härligt med vårblommor :)

sv. Ja du bör verkligen se filmen, så bra! :)

#4 - Tuva Björnwall

Åh ser mysigt ut! :D

#5 - Susanna

Å den serien är så himla bra :D

#6 - Gabriella

Åh jag älskar också The Vampire Diaries!!

#7 - Heléna

Härligt med en bra start på dagen - skönt att softa lite på förmiddagen :D Hoppas du har en bra jobbkväll! Kramar <3

#8 - Days by Johanna

Låter som en skön för middag

#9 - Tilda Barkselius

Hoppas det gick bra på jobbet!

#10 - Dixi Wonderland

Hoppas att du hade en bra arbetsdag trots att den var lång :)

#11 - Fanny

helt okej mysig dag ändå?? <3

#12 - MALIN

Vad gott det ser ut :) Mums! Kram

#13 - Josefine

Men åh det där såg ju inte helt fel ut :D

#14 - Erika

Förstår att det blir fint med blommorna nu ! ;)

#15 - Linda

Ser mysigt ut :-)

#16 - Anita

Såg bra gott ut :D kramis

#17 - Bella

Vad mysigt det ser ut!

#18 - My Nordqvist

Åh vad mysig morgon :)

#19 - My Nordqvist

Åh vad mysig morgon :)

#20 - Frida

Tack det var jättehärligt ;:)
ååh vad mysigt! Vill också sitta och njuta av en god frulle framför tvn

#21 - Johanna Utterberg

Lät som en väldigt lugn och skön förmiddag! :)

#22 - Ida

Mysigt med frukost vid en bra serie :)

#23 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Har inte sett senaste av The Vampire Diaries, får lite panik över att det snart är över!! Så jag väntar lite tills det sista avsnittet har kommit ut och kan se på båda samtidigt, eller nåt ;p

#24 - Moa

Vad gott!

#25 - Carolina Thoor

Mysigt! Åh den serien är ju grymt bra! Också suttit och tittat på den här serien idag, fast jag är på säsong åtta ;)

Sv; ja, det förstår jag. Att se på serier är hur mysigt som helst :D

#26 - Photo by E M E R E L L A

Åh så härligt med frulle och Vampire Diaries :) Jag såg någonstans att det ska komma en till säsong av det :D

#27 - Natalia

Så mysigt :)

#28 - Natalia

Så mysigt :)

#29 - JoJo

jag har också varit sämst på att uppdatera bloggen senaste veckan, men det blir så ibland och livet måste gå före helt enkelt :)

sv; vad kul att du också alltid har velat åka till barbados. då hoppas jag vi får åka dit båda två nån gång :D kram fina du! <3