Fynden från Ullared
Som jag sa till er efter Ullaredstrippen hittade jag en hel del, och jag är nöjd med precis allt! Här får ni ta del av mina inköp. 
 
Två stycken mappar, presentpapper, presentboxar, pennor
Kort och lampskärm
Bäddset, gosedjur, leksaker och mugg till Vilda
Ute-blomkrukor
Tröja och wunderbaum till pojkvännen
Träningslinne + byxor, samt en Svea tröja till mig. 
Kläder till Vilda. 
 
Det blev väldigt mycket till Vilda men jag är som sagt supernöjd med alla mina inköp. Just på klädfronten så har inte Ullared jättemycket i min stil men det som jag hittade passade perfekt. Till Vilda hittade jag en massa fint och även Niklas fick en tröja som passade bra. 
 
#1 - MartinaOlsson

Hejhej! Jag tänkte bara tipsa dig om att jag just nu har en tävling på min blogg i samarbete med Tasty America där du kan vinna MASSVIS med amerikanskt godis och amerikanska snacks. Om du är en lika stor godisfantast som mig så rekommenderar jag dig verkligen att vara med och delta, hehe! ;) Klicka på länken nedan för att komma till tävlingen :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/66286/tavling-vinn-amerikanskt-godis-fran-tasty-america/

#2 - Netti Starby

Oj vad mycket fint du köpte på Ullared! <3 Kramis

#3 - MALIN

Vilka bra och fina grejer du hittade :) Kram

#4 - Erika

Så många fina och bra saker du hittade :)

#5 - elin

Sv: Så roligt att vi typ har samma smak på serier , och åh så mycket fint du kom hem med , kramis :)

#6 - Jonna Elb

Jätte fina saker du hittade!

#7 - Isabel Håkansson

Så mycket fint & välbehövligt! :D

#8 - Alice

åh vilka fina fynd du gjorde 😍

#9 - Gabriella

Såå fina saker!!

#10 - Heléna

Så mycket fint du fick tag på :D Kramar <3

#11 - Moa Kandelin

Vad rolig shopping :)

#12 - Ronja

Så fina saker!! :D

#13 - purposes.blogg.se

Va nice!^^

#14 - Bella

Älskar den röda tröjan, så snygg!

#15 - Dixi Wonderland

Härligt att du fyndade så mycket :D

#16 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh massa snyggt! Jag har själv aldrig varit på Ullared, hah. Skulle nog inte klara av allt folk heller...

#17 - Hanna

Men åh tack ska du säga, du är super fin du med, och riktigt fina saker du lyckades köpa :D

#18 - Sarah

oj fina saker

#19 - Nicole

vilka fynd! Jätte fina saker :)

#20 - Johanna Utterberg

Åh vad mycket fint du hittade! :)

#21 - Josefine

Roligt att du hittar så himla mycket till Vilda ;)

#22 - Alice

Roligt med lite nytt ju! ^^ Sv: Åh, ja, verkligen längesedan, men har tänkt på dig! Allt är super med mig, hur är det med dig? Kram.

#23 - Anita

Massa fina saker :D

#24 - Natalia

Jättefina saker :D

#25 - Days by Johanna

Så mycket fina saker du köpte.

#26 - Fanny

oj så mycket och bra grejer!

#27 - Erika

Så himla bra inköp du gjorde! Blev det inga fynd från hästavdelningen denna gången? ;) <3

#28 - Julia%2520sundelin

Fina kläder :)

#29 - Sara

Vad mycket fina och bra grejer du fyndade!

#30 - Matilda Berlin

Jösses vilka bra fynd!! =)