Sjukskriven resten av veckan
God förmiddag på er! 
Hoppas att er torsdag börjat på bästa sätt. Jag var ju på vårdcentralen i måndags och då fick jag reda på vad det var. Jag har en muskelinflammation som har kommit upp till musklerna runt hjärnan, därav min otroliga huvudvärk som inte gick att kontrollera. Jag fick ut en massa tabletter från min läkare och han sa att jag skulle vara hemma resten av veckan och ta det lugnt. En av tabletterna får jag inte köra bil på så jag känner mig lite låst av att bara gå hemma och inte komma någonstans. Annars har jag gjort precis som läkaren har sagt, jag tar mina tabletter och jag tar det så lugnt som man bara kan. Jag har nog aldrig tagit det såhär lugnt om jag ska vara ärlig, däremot har jag ingen energi till något heller. Jag ligger i soffan och kollar serie hela dagarna, och om jag bara gör lite mat eller hänger upp en tvätt är jag helt slut. Så nu vet ni läget med mig. 
 
Idag har jag hunden här som sällskap så vi ska snart ut på en liten runda i vårvädret sen måste jag fick lite käk, men det får bli något lätt som stuvade makaroner och biffar. Resten av dagen blir lugn, inga större utsvängingar. Jag tänkte att jag skulle fixa lite inlägg till bloggen också! :)
 
Ha det gutt till nästa gång. 
 
#1 - Pink Unicorn Metalhead

Oh ja, älskar choklad :D
ååh men stackare, gud vad jobbigt, hoppas du mår bättre snart <3

#2 - Netti Starby

Vad skönt att du fick veta om vad det är och du får fortsätta att ta hand om dig! <3 Kramis

#3 - Alice

åh vad tråkigt! men skönt att dom vet vad det är så det går att behandla ☺ krya på dig!

#4 - Josefine

Men åh jisses..:( skönt dock att du nu vet vad det är och har fått något för det <3

#5 - NICOLE

Men fy då vad jobbigt :(( Hoppas det snart känns bättre!

#6 - Fanny

åh men fina du :(( Hoppas det blir bättre snarast!

#7 - Johanna Utterberg

Men oj, stackare, då får du verkligen ta det lugnt!

#8 - Nicole

Det låter ju inte bra, du får ta att krya på dig och får hoppas att det blir bättre snart!

#9 - Moa Kandelin

Krya på dig!

#10 - elin

Men åh så tråkigt , krya på dig!!

#11 - Erika

Oj då! Hoppas det inte blir värre och krya på dig!! <3 <3

#12 - Erika

Nej vad jobbigt, krya på dig och hoppas det försvinner fort! :/

#13 - Tuva Björnwall

Krya på dig <3

#14 - JoJo

men usch, stackare! :( hoppas du blir bra snart igen. du får krya på dig massor nu!! <3

#15 - Gabriella

Hoppas att allt blir bra!! Krya på dig <3

#16 - Josefine

Sv: Hihi jaa det kan nog bli de skorna eller de översta med guld på ;)<3

#17 - Josefin Nilsson

Usch vad jobbigt! Hoppas att du mår bättre snart!

#18 - Natalia

Krya på dig finis<3

#19 - Natalia

Krya på dig finis<3

#20 - MALIN

Åh nej.... krya på dig fina du! Kram

#21 - Heléna

Så läskigt! Hoppas du snart är okej igen! Massor av krya kramar och var rädd om dig!!! <3

#22 - Tilda Barkselius

Nej vad läskigt med en muskelinflammation!

#23 - Dixi Wonderland

Men herregud din stackare :( Hoppas verkligen att du mår bra snart :/

#24 - Anita

Hua... Krya på dig! <3