sommartid
Halloj! 
Är ni förvirrade med sommartiden eller gick det bra ändå? Jag har väl egentligen inte märkt av den så förutom att det är mycket ljusare nu vid denna tiden och jag är ganska trött men jag vet inte om det är för att jag fortfarande inte är helt frisk eller om det är för att jag missade en timme i natt, troligtvis hänger det på båda. 
 
Min helg har varit super trots min trötthet och huvudvärk. Huvudvärken är mycket bättre eftersom jag tar mina mediciner. Tidigare i veckan fick jag svar på mina provsvar från läkaren och där hade jag brist på B-12 så det var bara att åka och hämta ut ytterligare nya tabletter. Känner mig som värsta drogmaskinen just nu men huvusaken är att jag blir piggilin igen. Tanken är att jag ska börja jobba på tisdag och jag hoppas verkligen att jag klara av det, annars får det bli en sjukskrivning igen men jag vill iaf testa och försöka. 
 
I fredags höll Tina och jag varandra sällskap och det var väldigt trevligt. Vi fixade god mat, sötpotatis, ytterfile med sallad och sås. Sedan gjorde vi en fruktsallas med glass till kvällen. Jag passade på att ge henne sina presenter som hon blev glad över. Så det var en väldigt lyckad start på helgen. 
 
Igår var Niklas och kollade lite jobb på förmiddagen så jag passade på att göra mig av med min tvätthög och det var perfekt torka-väder. Det blev lite kvar med jag hann med några tvättar under dagen. Sedan fixade jag lite mat tills han kom hem. Vi båda var lite trötta så vi la oss i soffan och kollade film efter vi hade ätit. På kvällen skulle vi ut och äta med min mamma, hennes sambo och barn. Så trevligt så och jag smäkte i mig 3-rätters. Resten av kvällen blev det bara mys med min älskling och sånt uppskattas. 
 
Idag tog jag lite sovmorgon, det behöves. Sedan planterade jag lite blommor som jag skulle ha utomhus. Alltid trevligt med fint på altanen. Sedan åkte jag med mamma för att äta med Johan och Julius. Påvägen hem åkte jag förbi Tino och mös med honom. Eftersom jag inte får anstränga mig och därmed ej rida så stod jag och tog väck en hel del vinterpäls på honom. Man såg att han tyckte det var skönt :) När jag kom hem började jag dammsuga och skura golven så nu är det så fint här hemma så. Nu blir det att äta någon gott med mitt fina hjärta och sen bara mys. En lugn kväll med andra ord! Som jag älskar honom ♥
 
Oj, det blev ett långt inlägg idag. Hoppas att ni har haft en bra helg och att ni får ett bra avslut denna söndaskväll! 
 
 
#1 - Bella

Jag var helt oförberedd på sommartid så var minst sagt förvånad i morse, haha

#2 - Photo by E M E R E L L A

Åh just ja, jag hade glömt bort att det ändras till sommartid idag :D Vilken tur du skrev ut det :D

#3 - Tilda Barkselius

Så himla fint med ny planterade blommor, och underbart med sovmorgon!

#4 - Netti Starby

Åh vad fin du har planterat! <3 Kramis

#5 - Alice

Det gick förvånansvärt bra med tiden med Cornelia faktiskt, vi fick sova ända till 9 imorse 😍 och hon somnade samma tid som vanligt ikväll! Så skönt 🙊

#6 - Days by Johanna

Hoppas tabletterna hjälper och att du kan jobba på tisdag!

#7 - NICOLE

Så fint det blev :) Och mysigt att du träffade din vän!

#8 - Natalia

Ska bli så skönt med ljusare tider nu :D

#9 - Ida

Haha blev förvirrad av tiden!

#10 - Sara

Blev inte förvirrad av omställningen till sommartid. Känns bara skönt att det är ljusare tider på väg!
Fint med nyplanterade blommor :)

#11 - Frida

Jag va superförvirrad under natten då det ställdes om :P Trodde jag hade gått hem och lagt mig hyfsat tidigt och så var det helt plötsligt sent :P

#12 - Dixi Wonderland

Jag har inte påverkats av den nya tiden :P

#13 - Elin

Sv: Det är ju så himla bra!!

#14 - Johanna Utterberg

Låter som en härlig helg!! :)

#15 - Moa Kandelin

Så fina bilder!

#16 - Erika

Störs inte heller så värst av att ändra tiden :)
sv. Åh, men tusen tack!! :)

#17 - Fanny

hmmm jag är lite förvirrad av det än hahha.. men det går bra ändå!

#18 - MALIN

Vad fint ni har det! Älskar krukorna! Kram

#19 - Gabriella

Jag har inte märkt av sommartiden särskilt mycket, bara härligt att det är ljusare senare!!

#20 - Ida

Krya på dej :)

#21 - Tuva Björnwall

Åh så fina blommor!!

#22 - Erika

Hoppas verkligen du blir bra snart! :) Mysiga vårblommor ;)

#23 - Sarah

åh tack .. fina blommor =)

#24 - Carolina Thoor

Låter som om du haft en toppen helg ju! Synd med B-12 brist, men tur att du vet orsaken och kan bättra på det! :)

Sv; ja, det är så snyggt! Ja, det är oerhört synd, men det är också därför jag inte köper för mer än 200kr då det kommer till svarta byxor. Då dem snabbt ändå kan bli gråa, så vill jag ändå inte punga ut 600kr eller liknande xD

#25 - Denise

Vilken härlig helg! <3

#26 - Josefine

Så fint det blev med blommorna! <3 Och jag känner mig inte helt med med sommartiden nu haha.. Det gör mig dock superglad att det inte börjat mörka en bit över sju om kvällarna nu ens.. DÅ känns det verkligen som att det går åt rätt håll, äntligen :D Jobbigt med alla tabletter.. Hoppas verkligen att du känner dig såpass så du kan börja jobba då det är tänkt <3